Men vær forresten opmærksom på, at Fantask holder fødselsdag på lørdag og der er så rabatter plus de har udvidelserne til Smallworld.
Dames og Cursed er sat til 80 kr. mens jeg mener det var Tales and Legends som de solgte for 160 kr. Hvis der så er rabatter der, så kan I måske få dem alle sammen til en fordelagtig pris.
Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
Jeg har efterhånden spillet en del Small World, og kan klart anbefale udvidelserne, hvor man får ekstra racer og special powers. Hvis man skal vælge, så ville jeg nok foretrække en kombo af Cursed! og Grand Dames fremfor Be Not Afraid, da jeg finder racerne og især special powerne mere interessante i Cursed! og Grand Dames.
Har ikke prøvet Tales and Legends, da jeg umiddelbart tænker, at det bare ville medvirke til et kaos, som gør det særligt udfordrende at planlægge længere frem. Men hvis man vil have et mere uforudsigeligt spil, så er det oplagt at anskaffe sig denne udvidelse.