Største fejlkøb?
- Sir William
- 1000+ indlæg
Største fejlkøb?
Har du nogensinde købt et spil, som har skuffet så meget i forhold til hvad du forventede, at du reelt føler at det var spildte penge??
Re: Største fejlkøb?
Jeg købte en gang Roads and Boats + udvidelsen fra ny. Jeg havde set helt vildt frem til at få det på bordet og det skuffede fælt. Jeg var forberedt på at der var en del flytten rundt på brikker osv. men regnede med at dybden i spillet ville kunne dække over dette, men NEJ - ikke i den grad det var. Det føltes ikke som et brætspil men mere som at sidde og sortere lego, man bagefter ikke måtte lege med. ØV!
For mig var det through the ages, mega hyped, og så var det slet ikke som forventet, alt for meget puller med brikker og upkeep, og et totalt syndron af bash the loser.. fik det spillet 4 gange, ville virkelig gerne kunnet have lidet spillet, faktisk så meget at jeg hoppede på et online spil da vi spillede her på forummet, bare for igen at få mavesår over hvor meget jeg egentlig ikke kan lide spillet 

Space Hulk vinder nok titlen for mig. Købte eksemplaret af en bruger her på sitet og prøvede det af et par gange. Men fandt det simpelthen for simpelt og uinteressant, når jeg sammenlignede det med de andre 2-mands spil, som jeg har.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Har tit og ofte følt at jeg spildte pengene. Især når det drejer sig om amerikanske spil.
Skynder mig som regel straks at sælge spillet videre til andre her i forummet, godt nok med tab med det er trods alt rart hurtigt at komme 'over det'.
Roads and Boats var dog en succes-oplevelse for mig, da jeg oven på en forfærdelig spilledag i Consim var i stand til at videresælge spillet med fortjeneste!
Skynder mig som regel straks at sælge spillet videre til andre her i forummet, godt nok med tab med det er trods alt rart hurtigt at komme 'over det'.
Roads and Boats var dog en succes-oplevelse for mig, da jeg oven på en forfærdelig spilledag i Consim var i stand til at videresælge spillet med fortjeneste!
- Legius
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Memoir 44
Jeg tror at den titel går til Don Quixote, hvor der er ingen player interaktion. Burde have læst på lektien men det var et impuls køb, heldigvis byttet til et spil jeg gerne spiller.
- Fod
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tash-Kalar
Den går uden tvivl til Kill the Hippies! Men den burde jeg vel også have set, da jeg teknisk set ikke købte spillet. Men fandt det på gratis-hylden i Fantask og fik at vide at spillet var så skidt at de ikke ville sælge det.
Det er nu givet videre til en bekendt som ynder at skilte med hans kriste levestil.

Det er nu givet videre til en bekendt som ynder at skilte med hans kriste levestil.

- Nick

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Tror det var Duel og Ages 1 - det var grimt og kedeligt. Forstår ikke hvorfor det fik så god omtale i sin tid - det matchede i hvert fald slet ikke til vores og vores gamebuddies' behov.
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
ASL måske? Jeg brugte det faktisk til noget da jeg købte det, men det er længe siden jeg har haft fat i det. Og det kostede samlet set en del.
- Allan Jacobsen
- 100+ indlæg
Total favorit-spilOseali wrote:For mig var det through the ages

Er meget skuffet over Twilight Imperium 3ed, men jeg tror Shattered Empire kan rette op på det
Hver fisk sin smag, men vil give dig ret i at TI3 bliver rettet lidt op efter første ekspansion, men spillet lider generelt af FFG vi bygger op og når et par enkelte kampe inden spillet er slut. Det er især gældende hvis der bliver mange spillere (spiller i min optik bedst med 4)Allan Jacobsen wrote:Total favorit-spilOseali wrote:For mig var det through the ages
Er meget skuffet over Twilight Imperium 3ed, men jeg tror Shattered Empire kan rette op på det
Men TtA ville jeg også virkelig gerne kunne lide, men det var simpelthen ikke min kop the