http://www.faraos.dk/Webshop/Information/job

Jo du kan - det er de færreste, der har spillet så meget og så mange forskellige spil som du (med enkelte nørder her fra forummet som undtagelseHelle wrote:Wow, jeg står ellers lige og mangler job.... men at kunne snakke længe om de fleste brætspil ... det kan jeg ikke, der skal virkelig kapacitet til der .... men måske er det bare en anden standard, der dømmes ud fra? Jeg tænker, at det er der virkelig ikke mange, der kan leve op til.
Right!Helle wrote:He, min mand ville næppe være begejstret .... 'Nej, helt ærligt, skal vi nu tale om arbejde og spil igen', 'Jeg kan ikke klare flere vareprøver, som du vil have mig til at teste' - 'Kan vi for en gangs skyld ikke se en film - skal vi hele tiden spille spil', 'Nej, du sidder hele tiden på bgg, kan jeg ikke få computeren nu - og log lige ud fra din profil'. 'Du kan altså ikke altid tage spil med alle steder hen - andre gider altså ikke spille hele tiden - nogen vil bare gerne være sammen' ... 'Skal enhver fest ende med spil på bordet - kan vi for en gangs skyld ikke bare danse?'