Job i Faraos Cigarer?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Post Reply
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Job i Faraos Cigarer?

Post by Jens_Hoppe »

Hvis man går med en drøm om at gøre brætspilshobbyen til sin levevej, søger FC i øjeblikket en medarbejder til deres spilafdeling i Kbh.:

http://www.faraos.dk/Webshop/Information/job

8)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Re: Job i Faraos Cigarer?

Post by Helle »

Wow, jeg står ellers lige og mangler job.... men at kunne snakke længe om de fleste brætspil ... det kan jeg ikke, der skal virkelig kapacitet til der .... men måske er det bare en anden standard, der dømmes ud fra? Jeg tænker, at det er der virkelig ikke mange, der kan leve op til.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Helle wrote:Wow, jeg står ellers lige og mangler job.... men at kunne snakke længe om de fleste brætspil ... det kan jeg ikke, der skal virkelig kapacitet til der .... men måske er det bare en anden standard, der dømmes ud fra? Jeg tænker, at det er der virkelig ikke mange, der kan leve op til.
Jo du kan - det er de færreste, der har spillet så meget og så mange forskellige spil som du (med enkelte nørder her fra forummet som undtagelse ;)).

Desuden skal man aldrig ALDRIG fokusere på, hvad man tror, man ikke kan, når man læser et jobopslag - men på alle de fantastiske ting, man kan.

Derfor - søg jobbet! Hvis du får det, lover jeg at kigge forbi og købe noget af dig :)
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

...jeg kigger også forbi. Og jeg lover at forberede en hel masse spørgsmål. 8)
Sidst spillet:
Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

He, min mand ville næppe være begejstret .... 'Nej, helt ærligt, skal vi nu tale om arbejde og spil igen', 'Jeg kan ikke klare flere vareprøver, som du vil have mig til at teste' - 'Kan vi for en gangs skyld ikke se en film - skal vi hele tiden spille spil', 'Nej, du sidder hele tiden på bgg, kan jeg ikke få computeren nu - og log lige ud fra din profil'. 'Du kan altså ikke altid tage spil med alle steder hen - andre gider altså ikke spille hele tiden - nogen vil bare gerne være sammen' ... 'Skal enhver fest ende med spil på bordet - kan vi for en gangs skyld ikke bare danse?'

:lol:
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 184 times
Been thanked: 188 times

Post by Andrea »

Helle wrote:He, min mand ville næppe være begejstret .... 'Nej, helt ærligt, skal vi nu tale om arbejde og spil igen', 'Jeg kan ikke klare flere vareprøver, som du vil have mig til at teste' - 'Kan vi for en gangs skyld ikke se en film - skal vi hele tiden spille spil', 'Nej, du sidder hele tiden på bgg, kan jeg ikke få computeren nu - og log lige ud fra din profil'. 'Du kan altså ikke altid tage spil med alle steder hen - andre gider altså ikke spille hele tiden - nogen vil bare gerne være sammen' ... 'Skal enhver fest ende med spil på bordet - kan vi for en gangs skyld ikke bare danse?'

:lol:
Right! ;-)
Post Reply