Jeg har en del spil som er udgivet uden æske, dvs. som man bare køber i en stor ziplock-pose.
Er der nogen der kender til et sted hvor man kan købe papæsker (let anskaffelige, billige, ensfarvede, almindelig i opbygning, dvs. med separat bund og låg) som man kan putte sit ziplock-spil i? Jeg har altid været en fan af "boxed games"...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.
men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie.
Ellers prøv at stikke hovedet forbi dit nærmeste kulturhistoriske museum. Der findes det der hedder fund-æsker i temmelig mange størrelser. Det kan jo være at de kan undvære nogen.. Som bonus info kan jeg fortælle at arkæologer er glade for øl og kage (ikke nødvendigvis i den rækkefølge) så måske de kan bestikkes.