Dominion promo kort..?

Kommentarer, spørgsmål og husregler.
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Dominion promo kort..?

Post by pytman »

Disse forskellige promo kort til dominion (og andre spil for den sags skyld) hvor får man fingrene i dem henne, er det kun con's som Essen og lign. eller kan de købes?
Image
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Dominion promo kort..?

Post by Brichs »

Der er nogle af dem på Boardgamegeek's GeekStore
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Brichs wrote:Der er nogle af dem på Boardgamegeek's GeekStore
Faktisk dem alle fire.
Den seneste (Governor) blev udgivet for at fejre 10-års jubilæumsudgaven af Puerto Rico, og da den ikke er i handelen endnu, er promokortet naturligvis heller ikke.
Last edited by Mik on Thu Nov 24, 2011 5:37 pm, edited 1 time in total.
Image
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

Takker.. Vil jeg kigge på..
Image
mrbulow
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by mrbulow »

pytman wrote:Disse forskellige promo kort til dominion (og andre spil for den sags skyld) hvor får man fingrene i dem henne, er det kun con's som Essen og lign. eller kan de købes?
Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto", og jeg har en af hver tilbage
- hvis du vil købe eller bytte med noget andet :D

Black Market
Envoy
Stash
Spilsamling (BGG)
Sidst spillet:
Image
mrbulow
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by mrbulow »

mrbulow wrote:
pytman wrote:Disse forskellige promo kort til dominion (og andre spil for den sags skyld) hvor får man fingrene i dem henne, er det kun con's som Essen og lign. eller kan de købes?
Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto", og jeg har en af hver tilbage

Black Market
Envoy
Stash

Måske med Forbidden Island ?
BGG Pytman trade
Spilsamling (BGG)
Sidst spillet:
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

mrbulow wrote:Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto"
Øhhh - du er vist ikke helt sat dig ind i BGG's regler for reklamegenstande. De er i princippet gratis (inklusiv forsendelse til hele verden). BGG får tingende gratis, og sælger dem videre for $5 pr sæt uanset om du henter den personligt eller for sendt til verdens ende. Overskudet går direkte til vedligeholdelse af BGG databasen.

Så uanset om du køber 1 sæt kort eller 500, ændrer det ikke på prisen - heller ikke på forsendelsen.
Image
mrbulow
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by mrbulow »

Mik wrote:
mrbulow wrote:Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto"
Øhhh - du er vist ikke helt sat dig ind i BGG's regler for reklamegenstande. De er i princippet gratis (inklusiv forsendelse til hele verden). BGG får tingende gratis, og sælger dem videre for $5 pr sæt uanset om du henter den personligt eller for sendt til verdens ende. Overskudet går direkte til vedligeholdelse af BGG databasen.

Så uanset om du køber 1 sæt kort eller 500, ændrer det ikke på prisen - heller ikke på forsendelsen.
Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.

Derfor bestilte jeg som jeg skrev 3 sæt for at :arrow: i gåseøjne :!: "spare porto"

men lad mig om formulere det....
Derfor bestilte jeg 3 sæt så jeg kunne sælge/bytte de 2 sæt væk så ANDRE kunne spare porto !
Det ene sæt forærede jeg dog til min svoger, der var helt vild efter hvor jeg havde fået dem fra... :wink:
Spilsamling (BGG)
Sidst spillet:
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

mrbulow wrote:Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.
Lige præcis, så det koster $5 pr. ting du køber (inkl. forsendelse), uanset hvor mange eller hvor få der er tale om! :)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
mrbulow
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by mrbulow »

Jens_Hoppe wrote:
mrbulow wrote:Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.
Lige præcis, så det koster $5 pr. ting du køber (inkl. forsendelse), uanset hvor mange eller hvor få der er tale om! :)
:?: øhhh nå
Når jeg bestiller bliver det $29.94 ????

Image
Spilsamling (BGG)
Sidst spillet:
Image
pytman
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by pytman »

mrbulow wrote:

Black Market
Envoy
Stash
Hmm det var mest den nye Governor og Walled village jeg var på jagt efter.. Så venter på Governor kommer og bestiller til den tid..

Ellers mange takker for tilbudet :P
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

mrbulow wrote:
Jens_Hoppe wrote:
Korrekt.
Der er altså intet at spare ved at købe mange styks - hvilket også ville ulogisk, da de jo i princippet er gratis. Til gengæld bliver omkostningerne ved forsendelse fordelt ligeligt på alle, så en person i Texas (hvor BGG bor) skal betale præcis det samme som en person i Elfenbenskysten.
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

pytman wrote:Hmm det var mest den nye Governor og Walled village jeg var på jagt efter.. Så venter på Governor kommer og bestiller til den tid..
Walled Village er naturligvis i BBG Store, men jeg skal ikke kunne afvise at du kan spare lidt i valutagebyr ved at bestille samtidig. Til gengæld er vekselkursen sikkert dårligere - sådan som det går i Europa for tiden...
Image
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Og ved en bestilling hvor prisen overstiger $14,39 (altså 1439 sæt kort), kommer du også til at betale moms og importgebyr.

Men på det tidspunkt har du allerede betalt $7180,61 i porto.

Momsen af dette vil så blive kr. 10.003,21, plus kr. 160,- importgebyr.

:lol:
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

mrbulow wrote:
Jens_Hoppe wrote:
Nemlig!

6 ting købt
$0.06 for tingene
6x $4.99 = $29.94 forsendelse
$30 i alt
$5 pr. ting

;)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Post Reply