Dominion promo kort..?
Dominion promo kort..?
Disse forskellige promo kort til dominion (og andre spil for den sags skyld) hvor får man fingrene i dem henne, er det kun con's som Essen og lign. eller kan de købes?
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: Dominion promo kort..?
Faktisk dem alle fire.Brichs wrote:Der er nogle af dem på Boardgamegeek's GeekStore
Den seneste (Governor) blev udgivet for at fejre 10-års jubilæumsudgaven af Puerto Rico, og da den ikke er i handelen endnu, er promokortet naturligvis heller ikke.
Last edited by Mik on Thu Nov 24, 2011 5:37 pm, edited 1 time in total.
Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto", og jeg har en af hver tilbagepytman wrote:Disse forskellige promo kort til dominion (og andre spil for den sags skyld) hvor får man fingrene i dem henne, er det kun con's som Essen og lign. eller kan de købes?
- hvis du vil købe eller bytte med noget andet

Black Market
Envoy
Stash
mrbulow wrote:Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto", og jeg har en af hver tilbagepytman wrote:Disse forskellige promo kort til dominion (og andre spil for den sags skyld) hvor får man fingrene i dem henne, er det kun con's som Essen og lign. eller kan de købes?
Black Market
Envoy
Stash
Måske med Forbidden Island ?
BGG Pytman trade
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Øhhh - du er vist ikke helt sat dig ind i BGG's regler for reklamegenstande. De er i princippet gratis (inklusiv forsendelse til hele verden). BGG får tingende gratis, og sælger dem videre for $5 pr sæt uanset om du henter den personligt eller for sendt til verdens ende. Overskudet går direkte til vedligeholdelse af BGG databasen.mrbulow wrote:Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto"
Så uanset om du køber 1 sæt kort eller 500, ændrer det ikke på prisen - heller ikke på forsendelsen.
Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.Mik wrote:Øhhh - du er vist ikke helt sat dig ind i BGG's regler for reklamegenstande. De er i princippet gratis (inklusiv forsendelse til hele verden). BGG får tingende gratis, og sælger dem videre for $5 pr sæt uanset om du henter den personligt eller for sendt til verdens ende. Overskudet går direkte til vedligeholdelse af BGG databasen.mrbulow wrote:Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto"
Så uanset om du køber 1 sæt kort eller 500, ændrer det ikke på prisen - heller ikke på forsendelsen.
Derfor bestilte jeg som jeg skrev 3 sæt for at

men lad mig om formulere det....
Derfor bestilte jeg 3 sæt så jeg kunne sælge/bytte de 2 sæt væk så ANDRE kunne spare porto !
Det ene sæt forærede jeg dog til min svoger, der var helt vild efter hvor jeg havde fået dem fra...

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Lige præcis, så det koster $5 pr. ting du køber (inkl. forsendelse), uanset hvor mange eller hvor få der er tale om!mrbulow wrote:Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.

What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Jens_Hoppe wrote:Lige præcis, så det koster $5 pr. ting du køber (inkl. forsendelse), uanset hvor mange eller hvor få der er tale om!mrbulow wrote:Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.

Når jeg bestiller bliver det $29.94 ????

Hmm det var mest den nye Governor og Walled village jeg var på jagt efter.. Så venter på Governor kommer og bestiller til den tid..mrbulow wrote:Jeg købte 3 sæt af hver da jeg købte på BGG store, for at "spare porto", og jeg har en af hver tilbagepytman wrote:Disse forskellige promo kort til dominion (og andre spil for den sags skyld) hvor får man fingrene i dem henne, er det kun con's som Essen og lign. eller kan de købes?
Black Market
Envoy
Stash
Ellers mange takker for tilbudet

- Mik
- 2500+ indlæg
Korrekt.mrbulow wrote:Jens_Hoppe wrote:Lige præcis, så det koster $5 pr. ting du køber (inkl. forsendelse), uanset hvor mange eller hvor få der er tale om!mrbulow wrote:Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.øhhh nå
Der er altså intet at spare ved at købe mange styks - hvilket også ville ulogisk, da de jo i princippet er gratis. Til gengæld bliver omkostningerne ved forsendelse fordelt ligeligt på alle, så en person i Texas (hvor BGG bor) skal betale præcis det samme som en person i Elfenbenskysten.
- Mik
- 2500+ indlæg
Walled Village er naturligvis i BBG Store, men jeg skal ikke kunne afvise at du kan spare lidt i valutagebyr ved at bestille samtidig. Til gengæld er vekselkursen sikkert dårligere - sådan som det går i Europa for tiden...pytman wrote:Hmm det var mest den nye Governor og Walled village jeg var på jagt efter.. Så venter på Governor kommer og bestiller til den tid..
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Og ved en bestilling hvor prisen overstiger $14,39 (altså 1439 sæt kort), kommer du også til at betale moms og importgebyr.
Men på det tidspunkt har du allerede betalt $7180,61 i porto.
Momsen af dette vil så blive kr. 10.003,21, plus kr. 160,- importgebyr.

Men på det tidspunkt har du allerede betalt $7180,61 i porto.
Momsen af dette vil så blive kr. 10.003,21, plus kr. 160,- importgebyr.

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Nemlig!mrbulow wrote:Jens_Hoppe wrote:Lige præcis, så det koster $5 pr. ting du køber (inkl. forsendelse), uanset hvor mange eller hvor få der er tale om!mrbulow wrote:Fra BGG geek store : PLEASE NOTE: Shipping and handling fee of $4.99 USD per item ordered.øhhh nå
6 ting købt
$0.06 for tingene
6x $4.99 = $29.94 forsendelse
$30 i alt
$5 pr. ting

What are you, like 80?