Ønsker at købe følgende spil:
Descent
Hero Quest
Talisman
Small World
Risk 2210
Ticked to ride
Cutthroat Caverns
Cosmic Encounter
Power Grid
Imperial
Købes: Masser af spil. Se liste i tråd!
Købes: Masser af spil. Se liste i tråd!
Last edited by Rallen on Wed Nov 30, 2011 12:04 am, edited 1 time in total.
Re: Købes: Descent, Hero Quest & Talisman + Small World
Hej 
Jeg har følgende til salg:
Small World + Tales and Legends + Cursed! + Grand Dames of Small World - Hele molevitten for 450,-
Alt er som nyt da jeg passer virkelig godt på mine spil. Det har ikke været i ryger-rum eller i nærheden af spise-/drikkevarer. Spillet 3-4 gange.
Hvis du er interresseret bor jeg på Amager, men vi kan aftale mødested i hele København. Du er selvfølgelig også velkommen til at afhente på min adresse.
Mvh.
Martin

Small World + Tales and Legends + Cursed! + Grand Dames of Small World - Hele molevitten for 450,-
Alt er som nyt da jeg passer virkelig godt på mine spil. Det har ikke været i ryger-rum eller i nærheden af spise-/drikkevarer. Spillet 3-4 gange.
Hvis du er interresseret bor jeg på Amager, men vi kan aftale mødested i hele København. Du er selvfølgelig også velkommen til at afhente på min adresse.
Mvh.
Martin
Re: Købes: Descent, Hero Quest & Talisman + Small World
Det lyder rigtigt lovende! Men jeg skal desværre først til København den 27. december. Du kommer vel ikke tilfældigvis i nærheden af Aarhus inden da?Martin wrote:Hej
Mvh.
Martin