Så vidt jeg kan se er det her vidst det helt rigtige sted at spørge om råd til Settlers grundet navnet

Jeg fik Settlers of Catan på Dansk som en julegave sidste år (Danspil). Det er den nye? udgave hvor havne og hav udgår en puslespilsbrik ramme omkring spilbrættet. Her i dag købte jeg så en engelsk 5-6 expansionspakke (Mayfair) nede i byen (de havde ikke andre) og jeg spurgte om den passede med mit - ekspedienten var ikke helt sikker

Nu sidder jeg så herhjemme og kan se at de nye rammebrikker slet ikke passer med de danske jeg har - og hvis jeg lægger dem ovenpå så er den lige centimeters penge for aflang til at den danner en fuld form. (Suk...)
Nu er jeg så i tvivl - jeg kan læse mig til at Danspil ikke længere har rettighederne til spillet på dansk pga. manglende villighed til at udgive ekstrapakkerne - men hvis ikke de engelske passer, hvor pokker får jeg så dem der passer henne? Det er jo lidt svært at "prøve" sig frem når butikkerne ikke yder byttegaranti på fysiske køb per default.