Købes: Eclipse
-
- 50+ indlæg
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: Købes: Eclipse
Første mulighed: Købe fra en anden bruger herinde. Men så tæt på udgivelsen er det næppe realistisk.
Anden mulighed: Købe et af de eksemplarer der er til salg på BGG.
Tredje mulighed: Vente på andet andet oplag kommer i butikkerne. Det sker vist i maj. Du kan sågar lægge en pre-order direkte hos Lautapelit. De kører et tilbud netop nu. (Tryk evt. på det lille engelske flag oppe i toppen, hvis siden vises på finsk)
Anden mulighed: Købe et af de eksemplarer der er til salg på BGG.
Tredje mulighed: Vente på andet andet oplag kommer i butikkerne. Det sker vist i maj. Du kan sågar lægge en pre-order direkte hos Lautapelit. De kører et tilbud netop nu. (Tryk evt. på det lille engelske flag oppe i toppen, hvis siden vises på finsk)
Sidst spillet:

Jeg gætter på at det er pga. første mulighed han har lavet en posting i "Køb, salg og bytte imellem brugerne"...
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
...og det er af samme årsag, at jeg gør opmærksom på at det nok er lidt optimistisk. Men ingen fejl på det.
Sidst spillet:

-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Eftersom ingen ved deres fulde 5 kunne drømme om at sælge deres kopi af Eclipse, kan det oplyses at kelz0r.dk sælger den til 499,-
Vh Henrik

Vh Henrik
Mvh. Henrik
Der er desværre udsolgt.. Det var den besked jeg fik, da jeg forsøgte...Pulazzo wrote:Eftersom ingen ved deres fulde 5 kunne drømme om at sælge deres kopi af Eclipse, kan det oplyses at kelz0r.dk sælger den til 499,-
![]()
Vh Henrik
Men hvis det har ændret sig, så si' endelig til!

-
- 50+ indlæg
Hvor fandt du det?TheFatH0BBIT wrote:Jamen tror det er lykkedes at købe etpatrick du skal være velkommen
-
- 50+ indlæg
En af spillevennerne havde købt et eksemplar og fået et i julegave, så der var et i overskud

-
- 50+ indlæg