Forældet: Så sælger jeg ud af samlingen igen.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Forældet: Så sælger jeg ud af samlingen igen.
Jeg har igen en A og en B liste. Finder du to spil fra A listen du vil have, kan du kvit og frit plukke et spil fra B listen oven i hatten. Alle spil er i god stand.
A-listen
Prophecy (in shrink) - 150
Warriors and Traders - 200
Genesis - 100
Terra Prime - 100
La Citta - tysk - 100
Pillars of the earth - 150 SOLGT
Confucius - 150 SOLGT
Eminent Domain (in shrink) - 200 SOLGT
Clash of Kings - Game of Thrones expansion - 150 SOLGT
7 Wonders (in shrink) - 180 SOLGT
London (in shrink) - 250 SOLGT
B-listen
Transigo
Bazaar
Louis XIV
Mord im Arosa - tysk - in shrink
Dog SOLGT
Pizarro & Co SOLGT
A-listen
Prophecy (in shrink) - 150
Warriors and Traders - 200
Genesis - 100
Terra Prime - 100
La Citta - tysk - 100
Pillars of the earth - 150 SOLGT
Confucius - 150 SOLGT
Eminent Domain (in shrink) - 200 SOLGT
Clash of Kings - Game of Thrones expansion - 150 SOLGT
7 Wonders (in shrink) - 180 SOLGT
London (in shrink) - 250 SOLGT
B-listen
Transigo
Bazaar
Louis XIV
Mord im Arosa - tysk - in shrink
Dog SOLGT
Pizarro & Co SOLGT
Last edited by Stony on Tue Mar 13, 2012 8:43 am, edited 6 times in total.
Sidst spillet:

- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Re: Så sælger jeg ud af samlingen igen.
A-listen:
Confucius - 150
London (in shrink) - 250
B-listen
Pizarro & Co
Søren
Confucius - 150
London (in shrink) - 250
B-listen
Pizarro & Co
Søren
- Sir William
- 1000+ indlæg
Jeg vil gerne aftage
A-listen
7 Wonders
Eminent Domain
B-Listen
Dog
Altid en risiko når man besøger SKAT omkring denne dato, bliver så nemt fristet når de lover at betale en tilbage hvad de har lånt
Var også fristet af dit Prophecy, men læste så din anmeldelsem plus kan forstå der er kommet andre lignende spil på markedet, som virker bedre.
A-listen
7 Wonders
Eminent Domain
B-Listen
Dog
Altid en risiko når man besøger SKAT omkring denne dato, bliver så nemt fristet når de lover at betale en tilbage hvad de har lånt

Var også fristet af dit Prophecy, men læste så din anmeldelsem plus kan forstå der er kommet andre lignende spil på markedet, som virker bedre.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Du skal ikke nødvendigvis tage dig af mig. Hvis du kan lide spil som Talisman eller Runebound er spillet sikkert lige noget for dig. Jeg må bare konstatere at den genre ikke rigtig tiltaler mig.Sir William wrote:Var også fristet af dit Prophecy, men læste så din anmeldelsem plus kan forstå der er kommet andre lignende spil på markedet, som virker bedre.
Sidst spillet:

- Sir William
- 1000+ indlæg
Som sagt fristet, men skal jo også friste andre som så gerne vil spille med mig. Har Runebound og det tiltaler mig rigtig meget, men har ikke fået det spillet endnu. Så er ikke meget for at købe, bare for at købe. Ærgerligt, hvis det så bare ender op på min hylde for at samle støv hvis der er nogen der vil spille det og som bare ikke var hurtige herinde.Stony wrote:Du skal ikke nødvendigvis tage dig af mig. Hvis du kan lide spil som Talisman eller Runebound er spillet sikkert lige noget for dig. Jeg må bare konstatere at den genre ikke rigtig tiltaler mig.Sir William wrote:Var også fristet af dit Prophecy, men læste så din anmeldelsem plus kan forstå der er kommet andre lignende spil på markedet, som virker bedre.
Derimod er jeg sikker på, at jeg både vil kunne få lokket nogen til at spille 7 Wonders og Eminent Domain. Gav sidstnævnte som gave i BGG Secret Santa og læste en hel del om det. Blev fristet af det allerede der og modtageren blev også helt vild i varmen. Så det glæder jeg mig til at prøve.
Vægtede også mellem Louis XIV og DOG, men tror sidstnævnte vil være bedst når jeg har niecer m.fl. på besøg. Ludo som samarbejdsspil, må se om det kan skabe "problemer".
Sender dig en PM omkring afhentning.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 725 times
- Been thanked: 844 times
Jeg kunne godt bruge Clash of Kings.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
Seneste: Dark Quarter, Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini: Riddle
- Stony
- 5000+ indlæg
Ikke noget andet der kan friste, så du kan plukke en freebie?Gunness wrote:Jeg kunne godt bruge Clash of Kings.
Sidst spillet:

- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Mord im Arosa, kunne da være et hyggeligt lille familiespil ... men Jacob, der skal huskes ....Stony wrote:Ikke noget andet der kan friste, så du kan plukke en freebie?Gunness wrote:Jeg kunne godt bruge Clash of Kings.
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 725 times
- Been thanked: 844 times
Jeg kigger en ekstra gang lidt senere i eftermiddag.Stony wrote:Ikke noget andet der kan friste, så du kan plukke en freebie?Gunness wrote:Jeg kunne godt bruge Clash of Kings.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, How to Save a World, Scales of Fate
Hej.
Jeg vil gerne købe Pillars of the Earth
Hilsen Christian.
Jeg vil gerne købe Pillars of the Earth
Hilsen Christian.
- Stony
- 5000+ indlæg
Z-Man games udgavendenmyos wrote:hvilken udgave af prophecy, er det.?
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
Ja der skal altså ryddes lidt ud.... Der er seks titler tilbage på A-listen. Hvis nogen kan finde tre titler de vil have, så ryger den billigste med gratis.
EDIT: forældet
EDIT: forældet
Sidst spillet:

- Stony
- 5000+ indlæg
Jeg har savet en luns af priserne på de tilbageværende spil.
Sidst spillet: