For de interesserede kører steam kampagne på CivilizationV til 7,49€
Tilbuddet kører kun indtil klokken 18 idag.
Civilization V - TILBUD
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
-
- 250+ indlæg
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 4 times
Re: Civilization V - TILBUD
Spild af penge eller ej - for kr. 75 (inkl. div. udvidelser) tør jeg godt tage chancen...Robert wrote:Det er spild af penge.
(Min uforbeholdne mening)

Tak for info!
apk
/APK

- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Tisse visse. Glimrende underholdning, som dels finder tilbage til kernen i Civ spillene, og samtidig formår at forny det. Det kan man så lide eller lade være.Robert wrote:Det er spild af penge.
(Min uforbeholdne mening)
Sidst spillet:

- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Der er endnu engang tilbud på Civ V på steam.. Indtil mandag er prisen 10 euro for GOTY edition.
Og er du i tvivl om det er noget for dig kan du spille det free of charge gennem steam indtil tilbuddet udløber.
Og er du i tvivl om det er noget for dig kan du spille det free of charge gennem steam indtil tilbuddet udløber.
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 543 times
- Been thanked: 330 times