Multinational i uberørt stand sælges

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
albatros
Favoritspil: Fantasy brætspil, Dungeons & Dragons rollespil og strategispil.
Jeg spiller desværre ALT for sjældent, lidt matador med ungerne som er henholdsvis 7 og 9, men ellers ikke, snøft. Jeg har vel omtrent 100 brætspil på hylderne og jeg tror nok at det jeg bedst kan li derfra er "Railbaron" fra Avalon. Ellers er jeg glad for Talisman (har både 2 og 3 og 4 udgave af grundspillene og udvidelserne til 2 og 3) som jeg heldigvis har fundet nogle der gider at spille med mig engang i mellem.

Multinational i uberørt stand sælges

Post by albatros »

Jeg har et nærmest nyt Multinational brætspil til salg det ser ud til aldrig at være spillet! :D .
Jeg tænker at jeg sælger det for højeste bud sendt på SMS til: 51502484 ja ja man kan selvfølgelig også henvende sig herinde via en PB.

Jeg har prøvet at lægge et billede ind, men jeg får at vide at filen er for stor, og jeg er fandme ikke ærligt go til det pc-værk så det bliver uden billede :oops: Men jeg kan garantere for at standen er iorden.
Mvh
Albatros
aka
Regin

De bedste spiloplevelser er Fantasy relateret, så har der været RISK, Race, Skak som har taget utallige timer ud af livet.
Hopper på når der er nogle der melder ind at de vil starte en brætspilsgruppe i Ebeltoft
Post Reply