El Grande -200kr
Rise of Empires -Uspillet, 250kr
Conflict of Heroes, awakening the Beer -Spillet 1 gang, 300kr
Axis & Allies Pacific. Fleste figurer malet. -250kr
Blackbeard -Spillet 1 gang, 200kr
American Megafauna - -100kr, nogen har siddet på den tynde, tynde æske. men tingene er i fin stand. En del er unpunched (uncut, faktisk)
World of Warcraft - the boardgame -200kr
Køber betaler forsendelse
Priserne er ikke endelige
Jeg bor Nyborg, arbejder i Odense.
mvh
Thore
Spil sælges
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
-
- 50+ indlæg
Re: Spil sælges
Din Imperial 2030 - er det den kort udvidelse man kan købe som tillæg til det almindelige Imperial eller er det selve spillet?
Hvor meget vejer Imperial + History of the World sådan ca. ? Jeg spørger for at kunne finde ud af hvad det vil koste af få sendt til Kbh.
mvh
Morten
Hvor meget vejer Imperial + History of the World sådan ca. ? Jeg spørger for at kunne finde ud af hvad det vil koste af få sendt til Kbh.
mvh
Morten
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Re: Spil sælges
Jeg planlægger at køre forbi Nyborg lørdag og hente Automobile. Jeg kan tage andre spil med, men jeg har ikke tænkt mig at køre København rundt for at aflevere dem.
Jeg arbejder i Herlev og bør i Strø (ved Skævinge). Så måske kan vi finde en løsning der virker for alle parter og sparer noget porto.
Jeg arbejder i Herlev og bør i Strø (ved Skævinge). Så måske kan vi finde en løsning der virker for alle parter og sparer noget porto.
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
- SmiteMeister
- 100+ indlæg
- glorn
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Glenn Drovers: The Age of Discovery er nok mit favoritspil.
men genre jeg holder meget af går lige fra Action placements til dungeon crawls. Fælles for de spil jeg holder af er nok at jeg nyder en hvis længde på spillene. Alt denne fokus på at man skal være hurtigt overstået for at komme igang med et nyt er bull-shit i mine øjne. Det tager noget tid at få noget stemning ind i et spil og når stemningen er der, begynder spillet at fortælle sin historie. - Location: donaugade 2, 4tv. 2300 kbh s