Tre små kickstarter spil i et

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Post Reply
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Tre små kickstarter spil i et

Post by Stony »

Det lyder næsten som et Kinder-æg.

Jeg fik øje på et kickstarter projekt, hvor der er tre små kortspil samlet. Jeg stoppede op og kiggede en ekstra gang, da jeg så at de tilbød muligheden for at få tilsendt en digital version af spillene (formodentligvis PDF-filer), som man så selv kan printe ud. Det kan man gøre med blot $5 i støtte. Teknisk set kan man "bare" finde en anden der allerede har modtaget sådan en fil, og så printe hans/hendes dokument ud. Men for $5 kan man altså gøre det uden at behøve at have dårlig samvittighed, og udviklerne får noget for deres arbejde.

http://www.kickstarter.com/projects/sma ... -and-stone
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 920 times

Re: Tre små kickstarter spil i et

Post by Frouvne »

... og Small Box Games plejer endda at være garant for nogle rimeligt gode spil...
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 711 times
Been thanked: 839 times

Re: Tre små kickstarter spil i et

Post by Gunness »

Jamen så hopper jeg da med på den :)
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Post Reply