Eller hvis det skal være mere ambitiøst, sådan en fætter her:

Det er vel primært noget som man vil bruge til fx Arkham Horror, hvor der er en del tokens af forskellige arter. Her ville man jo så bare kunne have sine tokens liggende i æsken, indtil de skulle bruges. Jeg tænker i hvert fald, at det ikke er den værste idé.Frouvne wrote:Jeg kan godt se, at det ser meget tjekket ud, at have sine ting organiseret i disse sortimentsæsker. Men er det ikke lidt bøvlet at skulle have tingene op? Personligt organiserer jeg normalt komponenterne i zip-lock poser. Det fungerer for mig, men kan selvfølgelig godt se lidt rodet ud i æsken.
Det er sgu godt tænkt! På BBG anbefaler mange æsker af mærket "plano" fra amazon.com, der jo er amerikansk baseret (kan ikke fås hos amazon.co.uk). Men søreme om ikke denne danske lystfiskerbutik har nogle af tingene: http://www.effektlageret.dk/category/grejaesker-107/AnniSøren wrote:Hej,
Hvad med lystfiskerbutikker? Min fætter binder selv fluer og har nogle lign. kasser med fjer og nips???
Netop. Bortset fra Store spil som Memoir '44, hvor jeg bruger Hammarplast Smart Store kasser (fra Silvan):AnniSøren wrote:Hej, Hvad med lystfiskerbutikker? Min fætter binder selv fluer og har nogle lign. kasser med fjer og nips???