Købes: Runewars

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Thamis
10+ indlæg
10+ indlæg

Købes: Runewars

Post by Thamis »

Jeg er ikke så kendt med dette spil, og kan ikke helt finde ud af hvordan det hele virker. Hvordan kæmper man mod hinanden? Og hvor lang tid tager det ca?
Håber på lidt hjælp så jeg kan finde ud af om det er noget for mig? :D

Med venlig hilsen Thomas.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Købes: Runewars

Post by Stony »

Det er et "episk spil" i enhver henseende. Og jeg synes også det er et godt spil. Jeg fik for nylig spillet det for anden gang, og med de regelopdateringer der er lavet, så et det et spil der tager lang tid. Efter min smag for lang tid, og jeg overvejer derfor at sælge mit, da jeg ikke kan se det komme på bordet ret ofte.

Kampsystemet er ret typisk for Fantasy Flight. Du har en masse enheder, og de får alle lov til at angribe en enkelt gang. De mindste enheder har det som regel med at få lov til at angribe først, mens de tungere enheder angriber sidst, og derfor kan risikere at blive slået ud inden de får lov til at uddele skade. Efter et enkelt gennemløb hvor alle enheder har fået lov til at uddele skade, må man se hvem der har flest enheder tilbage på slagmarken. Den der har færrest må trække sig.
Sidst spillet:
Image
Post Reply