Packeis am Pol / Hey! That´s My Fish! / Pingvinas - 16/11-06
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 933 times
Packeis am Pol / Hey! That´s My Fish! / Pingvinas - 16/11-06
Kært barn har mange navne, hedder det sig. Packeis am Pol, Hey! That´s My Fish! og Pingvinas dækker alle over den samme lille titel; et kært barn med mange navne?! Men lad dig ikke narre! Packeis am Pol, Hey! That´s My Fish! og Pingvinas er en uld i fåreklæder! Hvad der umiddelbart giver sig ud for at være et sødt lille børnespil er en hardcore brainburner!
Men absolut anbefalelsesværdigt... blot skal man ikke lade sig narre af den nuttede indpakning!

frouvne, administrator

- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Vi har da i øvrigt også en beskrivelse af spillet:
http://www.germangames.dk/Beskrivelser/ ... %20Pol.htm
http://www.germangames.dk/Beskrivelser/ ... %20Pol.htm
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Jeg synes det er et super spil, og jeg er ellers generelt ikke så meget til de abstrakte brainburners. Jeg tror det er temaet og artworket der gør at jeg nemmere kan acceptere det... Jeg har heller ikke mødt nogen endnu, som ikke syntes det var et sjovt spil.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
Hvis du begynder at få problemer med at overbevise folk, så vis lige en smule overbærenhed i første spil*!Jens_Hoppe wrote:Jeg synes det er et super spil, og jeg er ellers generelt ikke så meget til de abstrakte brainburners. Jeg tror det er temaet og artworket der gør at jeg nemmere kan acceptere det... Jeg har heller ikke mødt nogen endnu, som ikke syntes det var et sjovt spil.

* Mit første spil var imod Jens, der tværede mig ud....
frouvne, administrator