Som man måske har observeret så har jeg tømt en kælder for spil.
I den forbindelse har jeg fundet 5 expansions til age of steam.
2 #1 England og Irland og 3#3 Skandinavien og Korea.
Nu sidder jeg så og checket priser på bgg og må undres over bgg marketplace og priserne der er sat der. #1 står til $75 - € 140. #2 står til £9 - $50
I min optik er prisen for #1 helt vild. Og ja jeg kan jo godt se at de har stået der i længere tid uden at blive solgt.
Er der noget sted hvor man kan se hvad de rent faktisk bliver solgt til?
Er der nogen her der er interesseret i disse udvidelser, så send mig en pb med en pris
Kan det virkelig passe
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
Re: Kan det virkelig passe
Hvis du "browser" de eksemplarer der er til salg på BGG, vil der være et "Market Info" link for hver af dem. Der kan du se hvad de faktisk er solgt til på BGG. Og ja, det virker som om det er en rimeligt sjælden udvidelse nu.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Bugge
- 1000+ indlæg
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 15 times
Hej Annemette,
Du kan jo tage 'lakmus-testen' her i GermanGames forumet. Sæt en pris på.
Hvis folk ikke køber eller byder er prisen for høj. Forsvinder de i løbet af en dag var den for lav.
Det hedder udbud og efterspørgsel
S
Du kan jo tage 'lakmus-testen' her i GermanGames forumet. Sæt en pris på.
Hvis folk ikke køber eller byder er prisen for høj. Forsvinder de i løbet af en dag var den for lav.
Det hedder udbud og efterspørgsel

S
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Cosmic Encounter
7 Wonders
Cyclades
Wiz-War
Roll for the Galaxy
Viticulture - Location: København NV
Hvis man vil sælge et sjældent spil tror jeg ikke nødvendigvis at man får den bedste pris ved at sælger det her på GermanGames. Dem der køber sådanne spil til en høj pris er tit folk der samler på spil. De fleste her på GermanGames køber mest spil for at spille dem og måske ikke så meget som samlerobjekt ... men også vil naturligvis også gerne købe en sjældent spil, hvis prisen er rigtig ... men det kan sagtens være at du ville kunne få mere for sjældent spil på f.eks. boardgamegeek.
Men der er da også nogen der samler lidt på spil her på GermanGames og du kunne være heldig at finde den helt rigtige køber her ... og så kommer det jo også an på hvor meget ekstra besvær du gider at have for at få noget ekstra penge for dit salg.
Men der er da også nogen der samler lidt på spil her på GermanGames og du kunne være heldig at finde den helt rigtige køber her ... og så kommer det jo også an på hvor meget ekstra besvær du gider at have for at få noget ekstra penge for dit salg.