King of Tokyo (7)
Terra Mystica (5)
Race for the Galaxy (4)
The Resistance (4)
Ticket to Ride + USA 1910 (4)
Ticket to Ride Europa + Europa 1912 (4)
Android: Netrunner (2)
The City (2)
Dominant Species (2)
Family Business (2)
Hanabi (2)
Innovation (2)
P.I. (2)
Caverna: The Cave Farmers (1)
Tash-Kalar: Arena of Legends (1)
7 Wonders (1)
Agricola: All Creatures Big and Small + Even More Buildings Big and Small (1)
Black Stories (1)
Blood Bowl: Team Manager - The Card Game + Sudden Death (1)
The Settlers of Catan + Explorers & Pirates (1)
Caylus (1)
Duel of Ages II + Master Set (1)
Gloom (1)
Lords of Waterdeep (1)
Mage Knight Board Game + The Lost Legion (1)
Merchants & Marauders (1)
Stone Age + Style is the Goal (1)
Trivial Pursuit - Master Edition (1)
I alt 67 spil, godt hjulpet på vej af en weekend med Viking Con.
Månedens spil bliver: Caverna: The Cave Farmers
Det blev til en del nye spil og mange af dem var jeg meget positivt overrasket over. Her er et par af dem:
The Resistance hvilket jeg må have anskaffet mig. Det var ret skægt og der kom nogle sjove kommentarer og folk var meget suspekte over for hinanden

Hanabi skal jeg også have anskaffet, ret nemt og hurtigt spil at gå til, men med et sjovt og anderledes tvist.
P.I. var også skægt, men der er dog temmelig meget tilfældighed indblandet.
Caylus var rigtig godt også, men behøver dog ikke have det selv.
Duel og Ages var meget kompliceret, og vi fik ikke spillet det helt rigtigt. Det er nok et spil man skal prøve nogle flere gange, hvor man så finder ud af noget nyt hver gang. Men et fint spil er det da.
Gloom behøver jeg heller ikke at prøve igen, men det var da ok sjovt at se mekanikken i det.
Mage Knight var rigtig godt synes jeg. Det er dog også lidt svært at lære det hele på et spil. Så næste gang burde jeg have en større forståelse for, hvad man skal gå efter.
Merchant & Marauders var et herligt spil, dog havde jeg ikke så godt styr på spillet da jeg skulle forklare det, så det bliver også klart bedre næste gang.
Caverna: The Cave Farmers var bestemt et godt spil, og det skal klart prøves igen. Det er faktisk Agricola 2, men uden kort. Det er fedt med så mange nye muligheder, synes jeg.
Tash-Kalar: Arena of Legends var lidt mærkeligt og forvirrende de første runder, men fandt dog ud af det. Jeg er dog lidt i tvivl om, om jeg kan lide det.
Family Business var forfærdeligt ringe synes jeg, så det skal jeg aldrig prøve igen.