Der skulle vel ikke være nogen i Københavnsområdet som ligger inde med et eksemplar af Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) i god stand, som de måske lidt har fortrudt at de har købt, for det står jo bare og samler støv, og måske var det ikke lige hvad de havde håbet det ville være, eller konen syntes overraskende nok at det var dumt, og hvis de havde valget i dag ville de i virkeligheden hellere have lidt ekstra kroner til jule-(gaver/øl/konfekt)?
Hvis det ovenstående gælder dig, så send mig omgående en PB, for jeg vil nemlig gerne købe et eksemplar af spillet!
Det skal som sagt være i pæn stand, men jeg er ikke hysterisk. Figurerne skal enten være helt umalede, eller pænt færdigtmalede af en person med gode kunstneriske evner.
KØBT!
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
KØBT!
Så har jeg fået mig et eksemplar...
Last edited by Jens_Hoppe on Tue Dec 17, 2013 12:13 pm, edited 1 time in total.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Re: K: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition)
Pas lige på med hvad du ønsker dig. Lige nu ser jeg for mit indre blik, hvordan figurerne ville se ud, hvis de var malet af eksempelvis Picasso eller Dali.Jens_Hoppe wrote:...eller pænt færdigtmalede af en person med gode kunstneriske evner.

Sidst spillet:

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Ha ha, vi tænker ens! Jeg havde også i mit stille sind været omkring muligheden for mere abstrakt malede figurer.Stony wrote:Pas lige på med hvad du ønsker dig. Lige nu ser jeg for mit indre blik, hvordan figurerne ville se ud, hvis de var malet af eksempelvis Picasso eller Dali.Jens_Hoppe wrote:...eller pænt færdigtmalede af en person med gode kunstneriske evner.

What are you, like 80?
De ville alle ligne meeplesStony wrote:Pas lige på med hvad du ønsker dig. Lige nu ser jeg for mit indre blik, hvordan figurerne ville se ud, hvis de var malet af eksempelvis Picasso eller Dali.Jens_Hoppe wrote:...eller pænt færdigtmalede af en person med gode kunstneriske evner.

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
En flink KBK-buddy har lånt mig et eksemplar af spillet, så jeg er ikke nær så desperat som jeg var i går, da jeg startede tråden.
Meeen, lad ikke det holde dig tilbage, hvis du ligger inde med et eksemplar som du egentlig gerne vil af med! Send en PB! Nu!

Meeen, lad ikke det holde dig tilbage, hvis du ligger inde med et eksemplar som du egentlig gerne vil af med! Send en PB! Nu!
What are you, like 80?