KØBT!

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

KØBT!

Post by Jens_Hoppe »

Så har jeg fået mig et eksemplar...
Der skulle vel ikke være nogen i Københavnsområdet som ligger inde med et eksemplar af Descent: Journeys in the Dark (Second Edition) i god stand, som de måske lidt har fortrudt at de har købt, for det står jo bare og samler støv, og måske var det ikke lige hvad de havde håbet det ville være, eller konen syntes overraskende nok at det var dumt, og hvis de havde valget i dag ville de i virkeligheden hellere have lidt ekstra kroner til jule-(gaver/øl/konfekt)?

Hvis det ovenstående gælder dig, så send mig omgående en PB, for jeg vil nemlig gerne købe et eksemplar af spillet!

Det skal som sagt være i pæn stand, men jeg er ikke hysterisk. Figurerne skal enten være helt umalede, eller pænt færdigtmalede af en person med gode kunstneriske evner. :)
Last edited by Jens_Hoppe on Tue Dec 17, 2013 12:13 pm, edited 1 time in total.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: K: Descent: Journeys in the Dark (Second Edition)

Post by Stony »

Jens_Hoppe wrote:...eller pænt færdigtmalede af en person med gode kunstneriske evner. :)
Pas lige på med hvad du ønsker dig. Lige nu ser jeg for mit indre blik, hvordan figurerne ville se ud, hvis de var malet af eksempelvis Picasso eller Dali. :lol:
Sidst spillet:
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

Stony wrote:
Jens_Hoppe wrote:...eller pænt færdigtmalede af en person med gode kunstneriske evner. :)
Pas lige på med hvad du ønsker dig. Lige nu ser jeg for mit indre blik, hvordan figurerne ville se ud, hvis de var malet af eksempelvis Picasso eller Dali. :lol:
Ha ha, vi tænker ens! Jeg havde også i mit stille sind været omkring muligheden for mere abstrakt malede figurer. :mrgreen: Men nu jeg tænker over det, ville jeg nok ikke sige nej til figurer malet af Picasso, jeg kunne vel nærmest købe hele FFG efter at have solgt dem... ;)
What are you, like 80?
Pouvla
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Pouvla »

Stony wrote:
De ville alle ligne meeples :P
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Jens_Hoppe »

En flink KBK-buddy har lånt mig et eksemplar af spillet, så jeg er ikke nær så desperat som jeg var i går, da jeg startede tråden. :mrgreen:

Meeen, lad ikke det holde dig tilbage, hvis du ligger inde med et eksemplar som du egentlig gerne vil af med! Send en PB! Nu!
What are you, like 80?
Post Reply