Efter at have forsøgt os med Mascarade på bordet á 2 omgange er det nu konstateret at det ikke er for os. Derfor sælges dette næsten ubrugte spil.
http://boardgamegeek.com/boardgame/139030/mascarade
Pris 120,- + evt. fragt.
Alternativt kan spillet afhentes i Ørestaden i løbet af arbejdsdagen eller i Præstø området.
edit:link
Solgt: Mascarade 120,-
- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Solgt: Mascarade 120,-
Last edited by thomassvan on Fri Dec 13, 2013 10:35 pm, edited 2 times in total.
- Sir William
- 1000+ indlæg
Re: Sælges: Mascarade 120,-
Købte jeg til mit SS Target i år, virkede som et rigtig godt spil især i socialt sammenhæng.thomassvan wrote:Efter at have forsøgt os med Mascarade på bordet á 2 omgange er det nu konstateret at det ikke er for os. Derfor sælges dette næsten ubrugte spil.
BGG link følger når de er færdig med maintenance.
Pris 120,- + evt. fragt.
Alternativt kan spillet afhentes i Ørestaden i løbet af arbejdsdagen eller i Præstø området.
Hvad var det ved spillet som ikke lige faldt i jeres smag?
Nogen ide om hvad fragten vil blive. Arbejder i Kalundborg og bor i Nordsjælland, så kommer MEGET sjældent til København i dagtimerne.
- thomassvan
- 100+ indlæg
Det var bare for nemt at regne ud hvor de forskellige kort var henne og i hver runde var der altid nogen som stadig sad med deres kort fra sidste runde som de vidste hvad var og kunne høste penge etc. Skulle man forhindre de andre i at spille deres bedste kort skal man nærmest bytte i hver runde og selv da kan man muligvis ikke få rodet nok rundt i det hele til at noget er rigtig hemmeligt.Sir William wrote:
Købte jeg til mit SS Target i år, virkede som et rigtig godt spil især i socialt sammenhæng.
Hvad var det ved spillet som ikke lige faldt i jeres smag?
Nogen ide om hvad fragten vil blive. Arbejder i Kalundborg og bor i Nordsjælland, så kommer MEGET sjældent til København i dagtimerne.
Så i det store hele vil vi hellere spille Resistance: Avalon når vi er 7 mand.
Det ser ud til det kommer til at koste 35 at sende.
- Sir William
- 1000+ indlæg
- thomassvan
- 100+ indlæg
Det kan også være vi er kommet galt fra start med det og nu bare gentager dårlige vaner. Jeg købte det på baggrund af SUSD anmeldelsen og jeg kan se et godt spil derinde men det klikkede bare ikke for os. Jeg tror til gengæld det er et fremragende spil hvis man har drukket lidt.Sir William wrote:Ok, havde fået et andet indtryk da jeg læste anmeldelsen.
Hejsa Thomas
Hvis det ikke er solgt, vil jeg gerne jeg vil købe
..
-Jesper
Hvis det ikke er solgt, vil jeg gerne jeg vil købe

-Jesper
- thomassvan
- 100+ indlæg
Det er det ikke så det finder vi bare ud afpytman wrote:Hejsa Thomas
Hvis det ikke er solgt, vil jeg gerne jeg vil købe..
-Jesper

Smid mig evt. en sms.