Jeg har ved et uheld fået et ekstra eksemplar af The Agents inkl. Kickstarter-promoen Black Ops.(BGG link)
Spillet er helt nyt (ikke i shrink, men det var det heller ikke fra leverandørens side), så det kunne eventuelt være en lille julegave
Jeg har kun prøvet det en enkelt gang og syntes rigtig godt om det, og det er også blevet pænt modtaget, men læs evt. mere på KS-siden.
70 kr. - i første omgang vil jeg helst overdrage det i Kbh. [reserveret til Lara]
Last edited by Gunness on Tue Dec 17, 2013 12:07 pm, edited 2 times in total.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Nu er det reserveret til Lara. Hvis hun hopper fra, skal jeg nok vende tilbage til dig, Bacon
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI