Hej.
Faldt lige over denne blandede samling af gamle (for det meste danske) brætspil på dba.dk.
Der er en masse gøgl iblandt, men også nogle jeg hyggede mig med at genkende fra de gode gamle dage.
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/br ... is=galleri
Der er formentlig ikke så meget der er værd at købe (et enkelt El Grande), men stadig hyggeligt.
Der er 33 siders værk, i tilsyneladende tilfældig rækkefølge sammen med en masse håndarbejde og tallerkener.
Kasper
Retrospil på dba.dk
- weilmann
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Re: Retrospil på dba.dk
WOW.
649 annoncer!
Der er virkeligt nogen der skal have ryddet op derhjemme.
649 annoncer!
Der er virkeligt nogen der skal have ryddet op derhjemme.

Mvh
Martin
Martin
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 711 times
- Been thanked: 839 times
Der er også nogen, der ved hvad de skal have for deres spil. Men det var da bestemt nostalgisk at få øje på et spil som Kojak.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
- weilmann
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pathfinder ACG, Smash Up, Marvel Legendary
Der er også nogen der ikke er helt klar over, hvad de KAN få for deres spil...Gunness wrote:Der er også nogen, der ved hvad de skal have for deres spil. Men det var da bestemt nostalgisk at få øje på et spil som Kojak.
Folk der sælger via dba har nogle gange lidt ... urealistiske forventninger til, hvad andre menneskers nostalgi kan drive dem til at betale.
Mvh
Martin
Martin
-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
Ham der har jeg kigget på mange gange af hans spil... Vil ALDRIG købe fra ham. ALT ALT for dyr. Der er også en fra Slangerup, som har over 700 annoncer med mange spil, men er du GAL nogle priser...
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Det er jo nok derfor spillene stadig er til salg!!!!!DraX wrote:Ham der har jeg kigget på mange gange af hans spil... Vil ALDRIG købe fra ham. ALT ALT for dyr. Der er også en fra Slangerup, som har over 700 annoncer med mange spil, men er du GAL nogle priser...

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Seasons
Dominant Species
Descent
Mage Knight
Bang! - Location: Thorsager
YES !!akwlinka wrote:Det er jo nok derfor spillene stadig er til salg!!!!!DraX wrote:Ham der har jeg kigget på mange gange af hans spil... Vil ALDRIG købe fra ham. ALT ALT for dyr. Der er også en fra Slangerup, som har over 700 annoncer med mange spil, men er du GAL nogle priser...

Må bare købe Tina Lunds World Cup brætspil, kun 125kr og der er et billede af Tina på brættet!
- Mikkel
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Bl.a. Saint Petersburg, Euphoria, In the Year of the Dragon, Kingsburg.
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 27 times
Lad det være en advarsel: I skal IKKE begynde at handle med ham fra Slangerup.
Jeg tror skam ikke han fusker, men manden er ikke til at snakke med og han virker ikke særlig interesseret i at sælge. Så begynd ikke en dialog med ham. Så det er nok ikke kun pga priserne han ikke får dem solgt...
Jeg ved også at Sir William (Claus) også har prøvet at handle med ham.
Jeg tror skam ikke han fusker, men manden er ikke til at snakke med og han virker ikke særlig interesseret i at sælge. Så begynd ikke en dialog med ham. Så det er nok ikke kun pga priserne han ikke får dem solgt...
- Sir William
- 1000+ indlæg
Jeps, var i dialog med ham for mange år siden, da jeg begyndte med min interesse for brætspil. Det er de samme spil, samme priser og han er ikke til at handle med. Sidstnævnte er hans valg, han står ved sine priser. Mit problem er mere hans "argumenter" som er vildledende over for "uerfarne" brætspillere.Mikkel wrote:Lad det være en advarsel: I skal IKKE begynde at handle med ham fra Slangerup.