Hej GG
Nu når i alligevel snart skal ud og sørge for i har udvislen Descent: Altar of Despair på Jeres hylder, så har jeg set at FFG (fantasy Flight Games) forhandle ekstra terning set. Kan i ikke se om det er noget i kan skaffe hjem for så er jeg aftager af 3-4 set ... det skal lige siges jeg har ikke prøvet spillet endnu hehe ... men skal spille det mellem jul og nytår
Descent
Nej det er bare et ekstra set af de standard terninger der følger med startsættet.
De har ikke noget med udvidelsen at gøre overhovedet, jeg tænkte bare at hvis GG nu skulle bestille eksemplare hjem af den nye udvidelse, så kunne de måske ved samme lejlighed bestille nogle terningeset
til andrea : kender du descent og er det et godt spil
De har ikke noget med udvidelsen at gøre overhovedet, jeg tænkte bare at hvis GG nu skulle bestille eksemplare hjem af den nye udvidelse, så kunne de måske ved samme lejlighed bestille nogle terningeset
til andrea : kender du descent og er det et godt spil

Michael Frostholm
Admin på TOPGAMES.DK
Admin på TOPGAMES.DK
- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Jeps!frostholm wrote: til andrea : kender du descent og er det et godt spil
Det er et udmærket spil - i hvert fald når man kører det som kampagne. Jeg var ikke så vild med det, da jeg prøvede det første gang: der var for meget rush ift. forventningerne. Man skulle hele tiden skynde sig videre, og antallet af monstre var overvældende. I det hele taget mindede det temmelig meget om Doom (men da stilen passer bedre til Doomspillet, så virkede det underligt i Descent...).
Men nu spiller vi det som kampagne, og det virker meget bedre. Man stiger ganske vist langsommere, men det gør spillet mere afbalanceret og udfordrende.
Re: Descent
Halløjsa
Ved godt det er mange år siden, men er det stadig muligt at fremskaffe flere terninger til descent 1st ed. ??
-Gojo
Ved godt det er mange år siden, men er det stadig muligt at fremskaffe flere terninger til descent 1st ed. ??
-Gojo
-
- 1000+ indlæg
Re: Descent
Jep, hvis du handler i udlandet
http://store.fantasyflightgames.com/pro ... ?SKU=VA11a
http://store.fantasyflightgames.com/pro ... ?SKU=VA11a
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling