Leder man efter tematiserede spil --> Piratspil! Leder man efter stemningsfyldte spil --> Piratspil! Leder man efter noget, der kan sætte lidt kulør på hverdagen --> PIRATSPIL!!!!
Men hvor får man den største oplevelse i et Piratspil? Er det med spil som: Blackbeard, Pirates Cove, Caribbean og SeaRovers eller skal man vente på Winds Of Plunder, Blackbeard (revideret genoptryk) eller måske Sid Meier's Pirates!: The Boardgame????
Piratspil
- Hr. Hansen
Piratspil
"...the best military policy is to attack strategies; the next to attack alliances; the next to attack soldiers..."
Fra: The Art of War af Sun Tzu
Hr. Hansen
Fra: The Art of War af Sun Tzu
Hr. Hansen
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Tjjaaa du kan jo læse lidt om det spil, som for tiden testes aktivt rundt omkring - der står mere om spillet under nyheder og bekendtgørelser - ellers er jeg ikke i tvivl om, at Christian hellere end gerne vil give dig linket helt præcist.
Det er ikke en anbefaling i sig selv - men bare et sted at læse om et andet spil end de nævnte. Det er vist dog langvarigt, så du skal have god tålmodighed og spille med spillere, der er til lange spil.
Det er ikke en anbefaling i sig selv - men bare et sted at læse om et andet spil end de nævnte. Det er vist dog langvarigt, så du skal have god tålmodighed og spille med spillere, der er til lange spil.
-
- 100+ indlæg
Jeg har Plunder til salg. Der er masser af piratsteming, men det faldt desværre ikke i gruppens smag 
http://www.boardgamegeek.com/game/13347

http://www.boardgamegeek.com/game/13347
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 920 times
Mine erfaringer på dette felt begrænser sig vist til børnespillet Schatzjagd, der i øvrigt er udmærket
. Jeg vil gerne istemme mig forespørgslen og tilføje den vinkel om det er muligt at finde et piratspil, der ikke drukner i terninger? Og her tænker jeg stærkt tematiserede piratspil
- så selvom jeg f.eks. holder meget af Cartagena tæller det ikke rigtigt i denne sammenhæng! 

frouvne, administrator