Jeg har forsigtigt erklæret august måned for shoppefri måned for mig. Ingen spil, film, tøj, bøger, gadgets eller lignende.
De næste uger vil vise om jeg kan holde (til) det - hvis ikke skal jeg nok krybe til korset her. Går det derimod over al forventning, kan det være projektet bliver forlænget september med!
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
bemærk venligst at Hoppe har valgt en af de mindst interessant måneder at holde shoppefri i!
Kære Jens - jeg udfordrer dig til at holde samme standhaftighed i oktober måned
Så gik august, og shopstoppet har indtil nu været nemt at holde.
Jeg har bevilliget mig selv et begrænset beløb og et par dage i starten af september hvor der åbent for shopping (indtil nu har det været mega-ekstravagant; en DVD og et bælte ), men derefter kan jeg vel lige så godt forlænge shopstoppet september med.
Wish me luck!
(Stunke; fed geeklist!)
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs