Jeg var så heldig at få Eufrat og Tigris i julegave. Tanken var at det bla. kunne udfylde nichen som større to personers spil.
Men nu er det så jeg begynder at blive forvirret. De fleste spil butikker beskriver det som værende for 2-4 spillere det samme gør BGG. På selve spillet står der bare 3-4 spillere.
Ok, tænker Erik, ind på BGG og finde reglerne for to spiller varianten...
men jeg kan bare ikke finde, hverken på BGG eller mayfairgames.com.
Godt vi har GermanGames forumet!
Hvordan spiller i Eufrat og Tigris to spillere?
Er der regler for en variant som jeg bare ikke kan finde? - Eller spiller i bare efter de regler der er?
(Og er det godt?)
Eufrat og Tigris 2 spillere?
- Erik Mejer Hansen
- 100+ indlæg
Eufrat og Tigris 2 spillere?
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 636 times
- Been thanked: 933 times
De fleste spil vi har spillet, har været som to personers spil. Det er udmærket som så og spilles med de almindelige regler. Min fornemmelse er dog, at der er en hoben gamere, der vil stå i kø for at sige, at det er langt bedre med flere spillere...
Men jeg mener sagtens det kan spilles med stor fornøjelse af to spillere. 

frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times