Hej
Som overskriften siger søger jeg dette racerspil:-)
Mvh Stefan
K:Das Motorsportspiel
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: K:Das Motorsportspiel
Magnus Spiele men ud fra hvad jeg kan læse har de det ikke på lager.
Jeg har ellers lige hørt fra en pålidelig kilde, at der skulle være masser af Das Motorsportspiel til salg i Tyskland, men jeg kan ikke rigtig finde dem hos nogen forhandlere
Jeg har ellers lige hørt fra en pålidelig kilde, at der skulle være masser af Das Motorsportspiel til salg i Tyskland, men jeg kan ikke rigtig finde dem hos nogen forhandlere

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Re: K:Das Motorsportspiel
Jeg kender ikke nogen som har dem til salg (bortset fra de 8 som er til salg via BGG Marketplace), men jeg ved at der trykt 5000 eksemplarer af hver af de 3 baner Hockenheimring, Nürnburgring, Oschersleben.
BGG har 404 ejere, og jeg vil tro at der måske er solgt omkring 1000-1200 spil i alt, så der er i hvert fald en hel del eksemplarer liggende et eller andet sted, formentlig hos de to designere.
BGG har 404 ejere, og jeg vil tro at der måske er solgt omkring 1000-1200 spil i alt, så der er i hvert fald en hel del eksemplarer liggende et eller andet sted, formentlig hos de to designere.