K: concordia og Hansa Teutonica
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 542 times
- Been thanked: 329 times
Re: K: concordia og Hansa Teutonica
Yay!!!
Hansa T er gået fra 'ret godt' til 'skal ind i samlingen'.... Det er altså også et suverænt spil. Er det de to spil vi skal spille mandag?

Hansa T er gået fra 'ret godt' til 'skal ind i samlingen'.... Det er altså også et suverænt spil. Er det de to spil vi skal spille mandag?
- Sir William
- 1000+ indlæg
- Nissi
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Terra Mystica og Sid Meier's Civilization
Ja jeg bliver også nødt til at få anskaffet Hansa Teutonica, det er nu et ret fedt strategispil.
- BlueSwan
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Android: Netrunner, Dominion, Mage Knight Board Game, Nations, Skak, Twilight Struggle, det meste af Stefan Feld og de fleste halvtunge Eurogames med fokus på ressource management og optimering.
Jeg vil også have det, selvom jeg ikke har prøvet det.
Skulle have købt det dengang boardgameguru havde det for £17.

Skulle have købt det dengang boardgameguru havde det for £17.
Jeg tænkte også lidt det var et langskud at prøve brugt, men giver det lige en dag eller to før jeg bestiller fra nyt 

-
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Conquest of Nerath, 1812, Age of Steam, Puerto Rico
Måske vi kunne lave en samlet bestilling og spare noget porto ? Sender dig en PB
/Martin
/Martin
- Tigrillo
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Hvis du kan få fat i Britannia-udvidelsen også vil jeg klart anbefale at købe den sammen med.
Profil på BGG:http://www.boardgamegeek.com/user/Tigrillo
- thomassvan
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Tunge tunge uforskammede Euros
Det er lige kommet på Snydepels.
http://snydepels.dk/products/hansa-teutonica
Jeg har også forhørt mig på Orléans til dem der måtte være blevet bidt af det men det er udsolgt for tiden.
http://snydepels.dk/products/hansa-teutonica
Jeg har også forhørt mig på Orléans til dem der måtte være blevet bidt af det men det er udsolgt for tiden.
Jeg har kig på udvidelsen til concordia, men tror jeg har nok i grundspillet til HT umiddelbartTigrillo wrote:Hvis du kan få fat i Britannia-udvidelsen også vil jeg klart anbefale at købe den sammen med.
- Tigrillo
- 100+ indlæg
- Favoritspil: Pax Porfiriana, ZÈRTZ, Container, Glory to Rome, London, Eufrat & Tigris, Small City
Det er to forskellige kort og efter min mening er udvidelsen bedre end grundspillets, så det var derfor. Der er lidt forskel på reglerne og udvidelsen skulle i modsætning til grundspillets kort fungere ift to-personers spil
Profil på BGG:http://www.boardgamegeek.com/user/Tigrillo
Ok, var ikke klar over det m 2-p, men jeg har prøvet begge kort.Tigrillo wrote:Det er to forskellige kort og efter min mening er udvidelsen bedre end grundspillets, så det var derfor. Der er lidt forskel på reglerne og udvidelsen skulle i modsætning til grundspillets kort fungere ift to-personers spil
-
- 1000+ indlæg
Beklager tråd hi-jack, men jeg vil lige sige at jeg får Orléans ind i den kommende uge. (Ikke oprettet på siden endnu, men hvis man er interesseret kan man droppe mig en mail, så skal jeg gerne reservere en manueltthomassvan wrote:Jeg har også forhørt mig på Orléans til dem der måtte være blevet bidt af det men det er udsolgt for tiden.

Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling