Det højst rangerede spil du aldrig har spillet...
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Det højst rangerede spil du aldrig har spillet...
Hvad er det højst rangerede spil på Boardgamegeek, du endnu ikke har fået spillet?
Selv må jeg melde pas, når vi når til nummer 8: Die Macher. Det har jeg til gengæld de bedste intentioner om snarest at få på spillebordet!
Selv må jeg melde pas, når vi når til nummer 8: Die Macher. Det har jeg til gengæld de bedste intentioner om snarest at få på spillebordet!
frouvne, administrator

- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 34 times
- Been thanked: 94 times
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
Jeg bliver ved BattleLore.Stony wrote:Jeg står også pt. til Die Macher. Måske spørgsmålet skal vendes til "Hvad er det højst rangerede spil du aldrig regner med at komme til at spille."

Virkelig?? Er det fordi du ikke er interesseret i at spille det, eller fordi du ikke har det, og det er så utilgængeligt som det er? Personligt synes jeg Hannibal er det bedste historiske krigsspil jeg har prøvet. Nogensinde.Der må jeg sige nummer 16. Hannibal.
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 634 times
- Been thanked: 929 times
Det højst rangerede spil jeg aldrig kommer til at spille kunne meget let blive Commands & Colors: Ancients, da jeg allerede har nået at spille dets efterfølger: BattleLore. Så det skulle være temaet og senere udvidelser, der skulle lokke mig til at spille Commands & Colors: Ancients.
frouvne, administrator

- Andrea
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 184 times
- Been thanked: 188 times
Nu er min El Grande på femtepladsen. Det regner jeg dog med at ændre i nærmeste fremtid, men så render jeg nok mod 'muren' - nemlig Twilight Struggle på sjettepladsen. Jeg kan meget godt li' spillets tema, men omvendt er spillet så 'smalt', at jeg ikke selv køber det, og desuden spiller jeg sjældent flere-timers-spil-for-to-personer.
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg