Hej,
Jeg vil gerne købe Viticulture, evt. gerne med Tuscany expansion, men ikke nødvendigvis. Derudover kunne Targi og Keltis også have interesse.
Smig mig en PM hvis du gerne vil skille dig af med en eller flere af disse!
Med venlig hilsen,
Erik
K: Viticulture (gerne med expansion) samt Targi og Keltis
Re: K: Viticulture (gerne med expansion) samt Targi og Kelti
Hvis du havde 1 dag tidligere ude så kunne du have hoppet med på preorder direkte fra stonemaier på essential edition af viticulture med mulighed for tilkøb af tuscany og metal mønter.
Prøv at skriv til dem. Jeg har skrevet til Jamey før og han er meget fleksibel i forhold til service. Jeg kunne feks inkludere euphoria og en treasure chest til min viticulture preorder fordi de tilfældigvis havde dem på lager i eu. Uden ekstra fragt omkostninger.
Alletiders, det vil jeg prøve at gøre. Tak for hjælpen!
EDIT: FAQen er taget ned i forgårs, og jeg kan ikke se noget om prisen på preorder ved at bladre BGG tråden igennem. Kan du give noget info om det?
EDIT: FAQen er taget ned i forgårs, og jeg kan ikke se noget om prisen på preorder ved at bladre BGG tråden igennem. Kan du give noget info om det?
Hvis jeg husker rigtigt var Stonemaier games priser følgende:MalkoMann wrote:Alletiders, det vil jeg prøve at gøre. Tak for hjælpen!
Viticulture Essential Edition 49$ (mod normalt 60$)
Tuscany 59$ (mod normalt 70$)
Metal coins 22$ (mod normalt 25$)
Der ud over var der nogle andre spil, somo Euphoria. Kan ikke huske priserne på dem.
Mange tak!Valby2500 wrote:Hvis jeg husker rigtigt var Stonemaier games priser følgende:MalkoMann wrote:Alletiders, det vil jeg prøve at gøre. Tak for hjælpen!
Viticulture Essential Edition 49$ (mod normalt 60$)
Tuscany 59$ (mod normalt 70$)
Metal coins 22$ (mod normalt 25$)
Der ud over var der nogle andre spil, somo Euphoria. Kan ikke huske priserne på dem.
- AndersC
- 100+ indlæg
- Has thanked: 80 times
- Been thanked: 3 times
Der var også en kode, så man kunne få rabat.. Men det er jo lidt svært nu hvor det er taget ned
Så jeg ved ikke om det er relevant.
"Remember, if you include a copy of Tuscany with your pre-order of the Viticulture Essential Edition (they'll be shipped together), enter the code COMPLETE at checkout to receive a $15 discount."

"Remember, if you include a copy of Tuscany with your pre-order of the Viticulture Essential Edition (they'll be shipped together), enter the code COMPLETE at checkout to receive a $15 discount."
Sidst spillet: