Jeg havde en lynhurtig Santa, inden for 2 timer havde jeg den første mail, og dagen efter fik jeg en mail om at han havde fundet noget til mig som ville komme i løbet af 2-3 dage. Men allerede dagen efter landene en pakke fra hyggeonkle hos mig. Og inden pakken var der et spil
7 Wonders Duel, samt et spil
Five Tribes. Desværre havde postmanden ikke behandlet kassen særlig godt, så Five Tribes var beskadiget, men det ordnede jeg med Mads fra hyggeonkel, og spillet er i fuld spilbar stand.
Jeg har foreløbigt sendt to julekort til England, det ene sammen med lidt lakrids. Jeg regner med at give
Colt Express som mit target ønsker sig, og måske udvidelsen. Men ellers skal han have et andet spil, som jeg lige skal finde ud af hvad er, og som ikke skal være far hans ønskeliste, men ligne noget som han kan lide.
Min RPGGeek Cthante har jeg ikke hørt noget fra, og mit RPGtarget er ikke særlig responsiv. det virker mest som om han er i det for at få en gave. Jeg har ellers både lokket ham, truet ham, slesket for ham, og skældt ham ud (for det gør Cthanta), men intet af det ser ud til at virke
PS de 6 brikker med tal på er fra Dixit