Doom, Babel, Bang, Mouse Trap - 50 % rabat ekstra...

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Doom, Babel, Bang, Mouse Trap - 50 % rabat ekstra...

Post by Jeppe »

Alle spillene er solgt til Netsapiens.

Følgende spil er til salg. Som udgangspunkt skal de afhentes i Roskilde eller evt. i Gladsaxe, hvor jeg arbejder...

- Doom (dansk og vist nok udgået version), uåbnet 300 kr
- Mouse Trap/Fang Musen, dansk version, (http://www.boardgamegeek.com/game/2679) - 120
- Babel, (http://www.boardgamegeek.com/game/986), tysk version, men med engelske regler i farver udprintet og tilklippet - 70
- Bang 1 ed. - 40
- Bang 2 ed., uåbnet - 60
- Abalone - 150 (solgt)

Hilsen
Jeppe
Last edited by Jeppe on Fri Jan 25, 2008 11:22 am, edited 3 times in total.
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Doom, Mouse Trap, Babel - 50 % billigere end sidste indlæg

Post by Jeppe »

Nu skal jeg af med disse spil, som blot ligger og fylder. Priserne på spillene er sat 50 % ned i forhold til mit indlæg i november 2007.

Som udgangspunkt skal spillene afhentes i Roskilde eller evt. i Gladsaxe, hvor jeg arbejder...

- Doom (dansk og vist nok udgået version), uåbnet 150 kr
- Mouse Trap/Fang Musen, dansk version, (http://www.boardgamegeek.com/game/2679) - 60
- Babel, (http://www.boardgamegeek.com/game/986), tysk version, men med engelske regler i farver udprintet og tilklippet - 35

Hilsen
Jeppe
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg har overvejet om Doom var noget for drengen, så lad mig endelig tage alle tre, så må vi se hvad ungerne siger.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Jesper
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 505
Joined: Tue May 02, 2006 10:37 pm
Location: Valby

Post by Jesper »

Jeg har spillet Doom et par gange med mine to (dengang 14 og 7 år). Med Andreas (den store) som Invader og Magnus og mig som Marines, så var det ret sjovt - eneste problem var at vi aldrig er kommet igennem første niveau, men der skulle findes nogle lidt nemmere intro-baner derude - eller man kan give Marines lidt ekstra fordele (ammo fra start osv)
netsapiens wrote:Jeg har overvejet om Doom var noget for drengen, så lad mig endelig tage alle tre, så må vi se hvad ungerne siger.
Jesper Rugård Jensen
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Eller evt. hente den officielle variant med sværhedsgrader.
http://www.fantasyflightgames.com/PDF/doommod1.pdf
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Larsine
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3327
Joined: Tue Aug 14, 2007 5:45 pm
Location: Sorø
Has thanked: 1 time

Post by Larsine »

Jeg har prøvet Doom en gang, og det var første, eneste og sidste gang. Der var simpelthen så meget som jeg ikke syntes fungerede, at det ikke var sjovt. Og så tog det alt for lang tid.

Måske kunne jeg overtales til det igen, hvis der ikke var andet at spille.

Men min ex-nabo og hans to sønner på 8 og 10 nyder det.

Lars
User avatar
Wuffer
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 173
Joined: Thu Jan 24, 2008 5:43 pm
Location: København

Post by Wuffer »

Vi er en gruppe gutter (25 år og op). Vi hygger os rigtig meget med Doom. Meeen det er nok mere pga. vores fasination af de første computerspil.

- Det er et forholdsvis langt spil når vi spiller 4. Alt efter bane tager det 3 - 5 timer (ink. opsætning).
- Meget taktisk (synes jeg er fedt).
- Meget svært at være marine (sådan skal det også være).

Det kan anbefales at kigge på reglerne til udvidelsen.

Hvis I ikke bryder jer om det, så pm mig, så overtager jeg gerne.
User avatar
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Posts: 14652
Joined: Wed Apr 26, 2006 12:09 pm
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Location: 2900
Has thanked: 467 times
Been thanked: 672 times
Contact:

Post by Frouvne »

Doom er måske ikke verdens bedste brætspil, men det har et utrolig godt tema. Doom kan give nogle rigtigt gode oplevelser, hvis man spiller det med den rigtige gruppe.
frouvne, administrator

Image
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Posts: 1595
Joined: Thu Feb 22, 2007 10:45 pm
Location: 3660

Post by netsapiens »

Jeg prøvede det med Qute og Rune, og jeg morede mig da ihvertfald gevaldigt.
Man skal bare ikke tro det er et dybt strategisk spil.... faktisk minder det mig på det område meget om Heroscape som jeg også er meget glad for.
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
User avatar
Tobias
500+ indlæg
500+ indlæg
Posts: 857
Joined: Mon May 01, 2006 7:24 am
Location: Lynge

Post by Tobias »

Spillet er et ok tematisk spil, hvis man er til genren men rigtig sjovt bliver det først, hvis man køber udvidelsen, som byder på Deathmatch mode.
Ølliader på bordet og så drøne rundt og skyde, springe, save hinanden til stumper og stykker...Det er sjovt!
Image
User avatar
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Posts: 3962
Joined: Fri Sep 01, 2006 11:51 am
Location: Roskilde
Has thanked: 143 times
Been thanked: 137 times

Post by Andrea »

Hehe - sikke en salgstale for Doom! :D
(som i øvrigt er et fedt spil, selvom det ganske rigtigt er hårdt at være marine... må se snart at få spillet det igen!)
User avatar
Jeppe
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 128
Joined: Tue Jun 06, 2006 1:03 pm
Location: Roskilde
Been thanked: 19 times

Post by Jeppe »

Spillene er solgt og strengen kan lukkes.

Jeppe
User avatar
Erik Mejer Hansen
100+ indlæg
100+ indlæg
Posts: 182
Joined: Mon May 01, 2006 9:32 pm
Location: Århus N
Contact:

Post by Erik Mejer Hansen »

Andrea wrote:Hehe - sikke en salgstale for Doom! :D
(som i øvrigt er et fedt spil, selvom det ganske rigtigt er hårdt at være marine... må se snart at få spillet det igen!)
Jeg var ret begestret for det i første omgang (i en sådan grad at jeg satte mig ned og malede det). Men jeg må erkende at det bare står og samler støv på hylden.
Jeg er faktisk lidt på vippen med at bytte det bort. Det kunne sikkert været sjovt at spille med sønnike engang...men et har bare ret lange udsigter (han er 18 mdr)
www.mejer-hansen.dk
Stadig kun 18,68% færdig med at male ToI, men tilgengæld helt færdig med at "clippe" Combat Commander: Europe. Og Europe Engulfed. Og To the Last man...
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Frouvne wrote:Doom er måske ikke verdens bedste brætspil, men det har et utrolig godt tema. Doom kan give nogle rigtigt gode oplevelser, hvis man spiller det med den rigtige gruppe.
Siger Allan, der spiller med sin søn.
User avatar
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Posts: 5493
Joined: Wed Apr 26, 2006 2:28 pm
Location: 2900 Hellerup
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times
Contact:

Post by Helle »

Erik Mejer Hansen wrote:
Andrea wrote:Hehe - sikke en salgstale for Doom! :D
(som i øvrigt er et fedt spil, selvom det ganske rigtigt er hårdt at være marine... må se snart at få spillet det igen!)
Jeg var ret begestret for det i første omgang (i en sådan grad at jeg satte mig ned og malede det). Men jeg må erkende at det bare står og samler støv på hylden.
Jeg er faktisk lidt på vippen med at bytte det bort. Det kunne sikkert været sjovt at spille med sønnike engang...men et har bare ret lange udsigter (han er 18 mdr)
Altså et par år til Erik, så skulle basic kunne spilles ...
Post Reply