Stort tillykke med dagen, Kåre - og på gensyn til spil før eller siden
Tillykke til Larkin
- Gunness
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
- Has thanked: 607 times
- Been thanked: 685 times
Tillykke til Larkin
Bestilt: Leviathan Wilds, Deep Regrets, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
Seneste: Through Ice & Snow, Explorers of Navoria, Unconscious Mind, Mycelia, Factory of Dreams, Rise & Fall
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Re: Tillykke til Larkin
Ooooh tak Jacob.
Det varmer altså. Der går jo længe imellem spilmøderne efterhånden, men én ting er sikkert!!!!!! Vi ses til et spil før eller siden
Det varmer altså. Der går jo længe imellem spilmøderne efterhånden, men én ting er sikkert!!!!!! Vi ses til et spil før eller siden
- Jonezy
- 1000+ indlæg
- Favoritspil: Castles of Burgundy, Hansa Teutonica, Orléans og Terraforming Mars er mine mere euro-orienteret favoritter, men Too Many Bones: Undertow er favorit SPILLET lige nu. Jeg er dog total omni-gamer og spiller stort set alle slags spil til stor fornøjelse. Holder blandt andet også meget af hyggelige fillers og CMoN terninge-fjol.
- Has thanked: 403 times
- Been thanked: 244 times
- Jens_Hoppe
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 87 times
Stort tillykke!
What are you, like 80?
Senest købt: Burning Banners, Seaside, Sail, Cascadero
Senest købt: Burning Banners, Seaside, Sail, Cascadero
- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
Tillykke og appropos tid til spil , så holder jeg Dyrespil igen i næste weekend. fra kl 14 til længe lørdag og søndag ! Kig forbi !