Andrea wrote:stoffer wrote:
Altså,.. rødvin og brætspil er da ofte to sager af samme side.. eller, altså (for mig).
Du er selvskrevet til Looooopin' Louie-aftenen, stoffer
Helle - hvor meget får I brugt lamineringsmaskinen? Og får I også brugt den til andre ting udover brætspilsrelaterede ting (og i så fald hvad?).
Hej Andrea
Tja, altså vi har jo ikke en maskine men låner os frem, men jeg behøver vel ikke udstille os her ... jeg mener, vi har jo barn ... så du ved, man laver så bøger om barnet, som det kan have med i vuggestue, billeder af familie ... og den slags, men jeg har da lommer i alle størrelser ... faktisk var planen også at lave en mappe med de vigtigste tabeller (komprimerede resultater i skemaform) for mine eksamensresultater. Men har valgt plastlommer i stedet ... det var ellers oplagt med laminat, fordi man virkelig har dem fremme, og så kunne man lave noter på, som kunne skrives bort, i stedet for at printe nye ....
Som svømmetræner er det også meget anvendeligt, når man skal lave lege, programmer mm i hallen, fordi laminerede sider kan ligge direkte på kanten ... (nu ved jeg selvfølgelig ikke, om der er andre svømmetrænere til stede .... men alligevel godt eksempel på anvendelighed)
Andrea, jeg kunne virkelig komme med mange forslag til, hvor laminat er effektivt, når man har barn....
Men man kan jo sige, at Code 777 var ALLE investeringerne i lommer værd. Så klart hos os fylder de brætspilrelaterede ting da en del ... Da jeg skulle med min mor til Prag sidste år, da havde jeg flere ordlege og quizzes med i laminat lige til at sidde med i tog, bus og fly ...