Carcassonne og Axis & Allies!!
Det er jo et skridt væk fra de evindelige quizspil... og hvem ved... måske indfører de allerede om et par år nogle spil, jeg kan li'!

... men ikke i RoskildeHelle wrote:Bog og Idé plejer ofte...
E&T, El Grande og Tikal fandt jeg til 100 kr. Settlers fik jeg til 80 kr., Samurai 30 kr., Citadels 30 kr, så jeg klager ikke over bogbiksen. Er Shogun, det Shogun, der ligner Wallenstein, eller det et andet Shogun? Men skal vi regne med at kunne være så heldige igen i en bogbutik og finde kup på den måde? Jeg tror det ikke selv.Gunness wrote:Jeg har nogle gange faldet over spil, som har været til dumpingpriser. Fx. købte jeg E&T til 100 kr. De havde også Shogun til samme pris, hvilket jeg af uransalige årsager ikke fik benyttet mig af.
Men ellers er det mest quizspillene og Settlers i dets utallige varianter, det handler om.
At kigge efter spil i Bog & ide er også den eneste grund, jeg kommer der, for kædens butikker har da hverken bøger eller idéer...
Jeg leder selv efter E&T. Har de stadig det spil eller er jeg for sent ude?Danny wrote:E&T, El Grande og Tikal fandt jeg til 100 kr. Settlers fik jeg til 80 kr., Samurai 30 kr., Citadels 30 kr, så jeg klager ikke over bogbiksen. Er Shogun, det Shogun, der ligner Wallenstein, eller det et andet Shogun? Men skal vi regne med at kunne være så heldige igen i en bogbutik og finde kup på den måde? Jeg tror det ikke selv.Gunness wrote:Jeg har nogle gange faldet over spil, som har været til dumpingpriser. Fx. købte jeg E&T til 100 kr. De havde også Shogun til samme pris, hvilket jeg af uransalige årsager ikke fik benyttet mig af.
Men ellers er det mest quizspillene og Settlers i dets utallige varianter, det handler om.
At kigge efter spil i Bog & ide er også den eneste grund, jeg kommer der, for kædens butikker har da hverken bøger eller idéer...