Jeg er ret misundelig over, at du er kommet så godt i gang med spillet. Det er da bare super-fedt! Heldigvis har jeg været adspredt af andre gode spil - men det må være anledningen til, at jeg må se at komme op på hesten og få taget hul på det for alvor.Jonezy wrote: ↑Mon Apr 21, 2025 9:44 pm [...] Fik endelig taget hul på det nye CTG monster The Elder Scrolls: Betrayal of the Second Era (herfra bare kaldet Elder Scrolls). Overvældende mængde content, 97 siders regelbog og små 40 siders tutorial bog. Jeg valgte at går igennem tutorial bogen for derefter at læse regelbogen. Derefter tog jeg det gode råd om at spille intro scenariet Jailbreak inden jeg endelig kom i gang med min første kampagne. [...]
Uden at have særlig meget at have det i, tror jeg ikke den måde man har lavet kampagne-spil på her, har særlig meget at gøre med de kampagne-spil du har spillet. Men det er selvfølgelig altid en fornuftig disposition at prøve at begrænse ens impulser til at anskaffe sig mere.Gunness wrote: ↑Tue Apr 22, 2025 11:54 am Jeg har ikke ret meget forhold til Elder Scrolls - har spillet lidt af nr. 3 og 4 for mucho længe siden. Og i forhold til de mange kampagnespil, jeg allerede har stående, er det nok ikke lige for mig. Men det lyder da generelt som en lækker pakke og en god investering[...]
Jeg tror, at jeg er meget enig. Det er et rigtig fint spil og jeg spiller det gerne for tiden. Men da efterfølgeren for nyligt skulle Crowdfundes, trak jeg følehornene til mig. Det lød jo rigtig fint at de kunne kombineres på kryds og tværs men min fornemmelse er ikke, at det er noget jeg fortsat spiller, når den en gang dukker op.
I dag har vi spillet yderligere tre spil Corps of Discovery: A Game Set in the World of Manifest Destiny. Vi tabte det første spil ... og jeg tror faktisk, at det gik på samme vis i andet spil. Så nu bliver vi presset. Det er nu også ret fedt for så må der optimeres og det er vel også det denne type spil går ud på!