Hvad er historien bag dit brugernavn?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
netsapiens
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Re: Hvad er historien bag dit brugernavn?

Post by netsapiens »

Frouvne wrote:Som udgangspunkt syntes jeg, at det er en rigtig god idé både at anvende sit almindelige navn eller dele af det som brugernavn ....
Nu har jeg været kendt som NetSapiens på næsten ALLE de fora jeg har været tilmeldt, så for mige så er det lige så meget mit almindelige navn, som mit mellemnavn, eller de kælenavne jeg ellers har været tildelt i mit liv.
Der er faktisk en overhængende sandynlighed for at hvorend man støder på navnet, så er det mig, bortset fra referencer til virksomheden af samme navn. :)
Sjov > regler .... HVER gang
Formel for behov for brætspilsindkøb = N + 1, hvor N = antal uåbnede brætspil i samling
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 924 times

Post by Frouvne »

netsapiens wrote:
Frouvne wrote:Som udgangspunkt syntes jeg, at det er en rigtig god idé både at anvende sit almindelige navn eller dele af det som brugernavn ....
Nu har jeg været kendt som NetSapiens på næsten ALLE de fora jeg har været tilmeldt, så for mige så er det lige så meget mit almindelige navn, som mit mellemnavn, eller de kælenavne jeg ellers har været tildelt i mit liv.
Der er faktisk en overhængende sandynlighed for at hvorend man støder på navnet, så er det mig, bortset fra referencer til virksomheden af samme navn. :)
Min historie ligner alligevel nok din en smule, da mit brugernavn er mit mellemnavn, der i barn oftest figurerede som et "F.", når jeg skrev mit fulde navn. I min gymnasietid begyndte det så småt at blive mit kaldenavn og da internettet slog igennem var det langt mere praktisk at hedde noget knap så almindeligt, dels fordi man let finder mig med dette navn, hvis man googler mig, leder på De gule Sider etc. og dels fordi det altid er til at få som brugernavn om det så er på BGG, Gmail, facebook, som domænenavn eller hvad ved jeg.
frouvne, administrator

Image
Black Sea
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Ave Caesar
Bohnanza + Erweiterung

Post by Black Sea »

Simpelt: mine initialer er BLA - hvilket passer med standard-forkortelsen for Black Sea i Diplomacy 8)
Post Reply