Larsine wrote:Mit absolut favoritspil med A må være Arabana-Ikibiti, selvom jeg nok kommer til at nævne det igen når vi kommer til K, for det er bedst kendt under navnet Kahuna.
Derefter følger, i prioritere rækkefølge:
Awful Green Things from Outer Space, selvom det er mange år siden det sidst er blevet spillet. Det kræver dog en modspiller som også synes at ideen, og historien er sjov.
Ave Caesar, klassikeren som kan spilles igen og igen og igen...
Acquire, mødt første gang på VC4, og nok et af de spil der altid vil kunne tåle en genspilning.
Airships (selvom der står Giganten der Lüfte på min æske).
Lars
Allerede her dukkede et par overraskelser op!

Jeg har aldrig tidligere hørt om
Arabana-Ikibiti - til gengæld blev jeg meget positivt overrasket over
Kahuna, da jeg prøvede det. Jeg tror aldrig, jeg har fået prøvet det med min kone, men det skal nok komme på bordet en dag og så vil det måske være et af de spil, der kommer til at blive taget frem i en periode.
Ave Caesar er et spil, jeg har prøvet en del gange uden at blive bidt af det, men som jeg må medgive giver rigtig god underholdning spilletiden taget i betragtning. Det står på hylderne og venter på den rigtige lejlighed og så kan vi sagtens komme ind i en god stime, hvor det vil blive spillet jævnligt i en længere periode.
Airships hyggede jeg mig godt med nogle gange - men imponerende var det ikke og jeg tvivler på, at det vil blive spillet igen. I fald det skulle ske, vil det nok være fordi jeg vælger at forsøge mig med det i mere familiære sammenhænge, hvor jeg gerne vil lokke nogle til at spille med mig.