Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 189 times
Been thanked: 190 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Andrea »

Stony wrote: Jeg skal snart have kigget spilsamlingen igennem. Jeg skal have ryddet lidt ud.
Kan du ikke advare inden? Bare så jeg ikke kommer til at kigge på indlægget og blive fristet til at bruge flere penge :P
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

Så prøvede jeg noget nyt. Warfrog tilbyder måneden ud, at man kan "abonnere" på de spil der udkommer det næste år. Da jeg allerede har læst rosende omtale af "Automobile", og som regel anskaffer mig de fleste Wallace spil, for i det mindste at prøve dem, hoppede jeg med på vognen. Så jeg har nu pre-ordered
Automobile
God's Playground
Last Train to Wensleydale
Gettysburg

Hvis så bare det også havde omfattet den kommende Steam, men den bliver jo ikke udgivet direkte af Warfrog.
Sidst spillet:
Image
Andrea
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 189 times
Been thanked: 190 times

Post by Andrea »

Da vi besøgte qute i går, havde vi samtidig mulighed for at afhente udvidelsen til Galaxy Trucker (og tilmed spillet det samme aften :)).
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole

Post by Stony »

Jeg deltog i en auktion på Bordgamegeek, og endte med at løbe af med Samurai Swords, Field Command og Iron Dragon. Nu må vi så se, hvor længe der går, før jeg får læst op på reglerne. :roll:
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 934 times

Post by Frouvne »

Stony wrote:Jeg deltog i en auktion på Bordgamegeek, og endte med at løbe af med Samurai Swords, Field Command og Iron Dragon. Nu må vi så se, hvor længe der går, før jeg får læst op på reglerne. :roll:
Det var godt nok en interessant kombination af temaer i Iron Dragon... håber, jeg får lejlighed til at prøve det! :D
frouvne, administrator

Image
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex

Post by VideoJakob »

Har ikke købt noget idag endnu, men tager på lørdag en tur til den skønne stad Flensborg sammen med et par venner, hvor fokuspunktet for turen er indkøb af spil i Fantast ( eller hvad den nu hedder, kan aldrig huske det :-) ) Så skal der handles Pitchcar og SmallWorld. De får på puklen hvis de ikke har de to spil hjemme :-)

Hvilke hjemmesider er gode at handle fra og billige? Jeg er stadig newbie og har indtil videre kun handlet over Boardgamer.dk ( håber snart den kommer op at stå igen ) og så i almindelig retail.
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 636 times
Been thanked: 934 times

Post by Frouvne »

VideoJakob wrote:[...] Hvilke hjemmesider er gode at handle fra og billige? [...]
Der er rigtig mange gode bud på det spørgsmål. En af de sider, jeg oftest har benyttet og som jeg er meget tilfreds med er: allgames4you.de.
frouvne, administrator

Image
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail
Has thanked: 720 times
Been thanked: 841 times

Post by Gunness »

VideoJakob wrote:tager på lørdag en tur til den skønne stad Flensborg sammen med et par venner, hvor fokuspunktet for turen er indkøb af spil i Fantast ( eller hvad den nu hedder, kan aldrig huske det :-) ) .
Det må vist være Gandalph :)
Et udmærket udvalg, men prisniveauet var jeg nu ikke så imponeret over
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
Seneste: Altay, Trailblazer, Deep Regrets, Fromage, Santorini exp., SETI
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: SmallWorld, Dixit, Architects of the west kingdom, Wingspan, Neuroshima Hex

Post by VideoJakob »

Gunness wrote:
VideoJakob wrote:tager på lørdag en tur til den skønne stad Flensborg sammen med et par venner, hvor fokuspunktet for turen er indkøb af spil i Fantast ( eller hvad den nu hedder, kan aldrig huske det :-) ) .
Det må vist være Gandalph :)
Et udmærket udvalg, men prisniveauet var jeg nu ikke så imponeret over
Ja lige præcis den butik. :-) Som nybegynder var jeg nu ret imponeret over prisforskellen i forhold til dk. Har du et bedre indkøbssted? :-) vil jeg meget gerne have adressen på :-D
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Twilight Struggle, Wonderland's War, Unsettled, Great Western Trail

Post by Gunness »

Hehe, i forhold til danske priser - ikke mindst Games - er det selvfølgelig en positiv oplevelse at tage til Tyskland :) Og jeg har ikke noget bedre bud i Flensburg (jeg ved ikke, om der overhovedet er andre spilbutikker).
Men i forhold til onlinebutikkerne er en butik som Gandalph overraskende dyr.
Bestilt: Leviathan Wilds, Floe, The Old King's Crown, Dark Quarter, How to Save a World, Scales of Fate
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by VideoJakob »

Gunness wrote:Hehe, i forhold til danske priser - ikke mindst Games - er det selvfølgelig en positiv oplevelse at tage til Tyskland :) Og jeg har ikke noget bedre bud i Flensburg (jeg ved ikke, om der overhovedet er andre spilbutikker).
ok hvilken net butik bruger du og har god erfaring med? Gerne en med gode billeder af spillene. :-)
Gunness
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Gunness »

Som Allan har jeg også været yderst tilfreds med AllGames - ikke mindst fordi de plejer at overdrage forsendelsen til Post Danmark, så man slipper for DHL/DPD's service ("Hej, kunne du ikke tænke dig at være hjemme mellem 8-17, så vi kan komme med din pakke... Om vi kan sige mere præcist hvornår? Sig mig, tror du det er IKEA, det her?").

Ab Zur Kasse har jeg også været godt tilfreds med.

Hvis du mangler en oversigt, vil jeg lige reklamere for min forhandlertråd :D
Kanzler
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 247 times
Been thanked: 2 times

Post by Kanzler »

VideoJakob wrote:
Gunness wrote:Hehe, i forhold til danske priser - ikke mindst Games - er det selvfølgelig en positiv oplevelse at tage til Tyskland :) Og jeg har ikke noget bedre bud i Flensburg (jeg ved ikke, om der overhovedet er andre spilbutikker).
ok hvilken net butik bruger du og har god erfaring med? Gerne en med gode billeder af spillene. :-)
Jeg har rigtig gode erfaringer med både http://www.all-games.de/ og http://www.spiele-offensive.de
VideoJakob
250+ indlæg
250+ indlæg

Post by VideoJakob »

ok tak for hjælpen. jeg prøver at tjekke dem ud :-D
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam

I gætter aldrig hvad der kom med posten idag. 8)

Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam Steam
Sidst spillet:
Image
Post Reply