Kan du ikke advare inden? Bare så jeg ikke kommer til at kigge på indlægget og blive fristet til at bruge flere pengeStony wrote: Jeg skal snart have kigget spilsamlingen igennem. Jeg skal have ryddet lidt ud.

Kan du ikke advare inden? Bare så jeg ikke kommer til at kigge på indlægget og blive fristet til at bruge flere pengeStony wrote: Jeg skal snart have kigget spilsamlingen igennem. Jeg skal have ryddet lidt ud.
Det var godt nok en interessant kombination af temaer i Iron Dragon... håber, jeg får lejlighed til at prøve det!Stony wrote:Jeg deltog i en auktion på Bordgamegeek, og endte med at løbe af med Samurai Swords, Field Command og Iron Dragon. Nu må vi så se, hvor længe der går, før jeg får læst op på reglerne.
Der er rigtig mange gode bud på det spørgsmål. En af de sider, jeg oftest har benyttet og som jeg er meget tilfreds med er: allgames4you.de.VideoJakob wrote:[...] Hvilke hjemmesider er gode at handle fra og billige? [...]
Det må vist være GandalphVideoJakob wrote:tager på lørdag en tur til den skønne stad Flensborg sammen med et par venner, hvor fokuspunktet for turen er indkøb af spil i Fantast ( eller hvad den nu hedder, kan aldrig huske det) .
Ja lige præcis den butik.Gunness wrote:Det må vist være GandalphVideoJakob wrote:tager på lørdag en tur til den skønne stad Flensborg sammen med et par venner, hvor fokuspunktet for turen er indkøb af spil i Fantast ( eller hvad den nu hedder, kan aldrig huske det) .
![]()
Et udmærket udvalg, men prisniveauet var jeg nu ikke så imponeret over
ok hvilken net butik bruger du og har god erfaring med? Gerne en med gode billeder af spillene.Gunness wrote:Hehe, i forhold til danske priser - ikke mindst Games - er det selvfølgelig en positiv oplevelse at tage til TysklandOg jeg har ikke noget bedre bud i Flensburg (jeg ved ikke, om der overhovedet er andre spilbutikker).
Men i forhold til onlinebutikkerne er en butik som Gandalph overraskende dyr.
Jeg har rigtig gode erfaringer med både http://www.all-games.de/ og http://www.spiele-offensive.deVideoJakob wrote:ok hvilken net butik bruger du og har god erfaring med? Gerne en med gode billeder af spillene.Gunness wrote:Hehe, i forhold til danske priser - ikke mindst Games - er det selvfølgelig en positiv oplevelse at tage til TysklandOg jeg har ikke noget bedre bud i Flensburg (jeg ved ikke, om der overhovedet er andre spilbutikker).
Men i forhold til onlinebutikkerne er en butik som Gandalph overraskende dyr.