Plastikposer
Plastikposer
Hej med jer
nogen der kender et godt, billigt sted at få fat på nogle små plastikposer med lynlås (ziplocks)
Mine kammerater og jeg snakkede om dem, og deter jo generelt en ting alle mangler...
nogen der kender et godt, billigt sted at få fat på nogle små plastikposer med lynlås (ziplocks)
Mine kammerater og jeg snakkede om dem, og deter jo generelt en ting alle mangler...
- Frouvne
- 10.000+ indlæg
- Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
- Has thanked: 633 times
- Been thanked: 924 times
Re: Plastikposer
De fleste af dem, vi har købt, er købt i en kontorforsyning ved Nørreport Station. Så vidt jeg husker, var prisen rimelig. Senest jeg fik nogle var det fra en tysk forhandler (cosimshop) - men jeg har ingen idé om rimeligheden af prislejet. I øvrigt finder man dem ofte i supermarkeder i dag sammen med madpakkepapir etc.
frouvne, administrator

- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Ja kontorforsyningen ved Nørreport verfor thehuset er god, men jeg plejer dog at købe store mængder poser når jeg bestiller spilpakker fra de store butikker i udlandet. Købte 100 poser for omkring 5 $ (så vidt jeg husker), ved sidste GG-bestilling fra Coolshop inc.
Jeg mener også at have set at Bordgamer.dk har poser i sortimentet...
Jeg mener også at have set at Bordgamer.dk har poser i sortimentet...
-
- 50+ indlæg
- Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.
Eller prøv amazon.co.uk. Jeg fik 200 stk. til omkring 22-25,- inkl. forsendelse.
Mvh. Henrik
- akwlinka
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion
Nej jeg tager bøffer og gulerødder, og det skal ikke i nærheden af mine spil.Oseali wrote:Er det ikke bare nogen man tager på arbejdethar virket fint for mig

- ozimek
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,
Dengang man havde studiejob på lageret hos Sanistål, var det præcis noget man ehm... fik på arbejdet.
Fjernvarmerør er nok ca. lige så dårlige at pakke spildimser ind i som bøffer og gulerødder, så jeg har måtte købe nogen.
Bemærk at der kan være stor forskel på kvaliteten; Jeg købte en pakke med forskellige størrelser i Netto, og de er ekstremt tynde og dermed svage sammenlignet med de goe gamle fra Sanistål. De gode er i øvrigt at mærket MiniGrip.
Fjernvarmerør er nok ca. lige så dårlige at pakke spildimser ind i som bøffer og gulerødder, så jeg har måtte købe nogen.

Bemærk at der kan være stor forskel på kvaliteten; Jeg købte en pakke med forskellige størrelser i Netto, og de er ekstremt tynde og dermed svage sammenlignet med de goe gamle fra Sanistål. De gode er i øvrigt at mærket MiniGrip.
På mit gymnasium kan man også ...låne... petriskåle til opbevaring af de forskellige sygdomme fra Pandemic. 

HAHA! Fantastisk!Johan wrote:På mit gymnasium kan man også ...låne... petriskåle til opbevaring af de forskellige sygdomme fra Pandemic.
Anyways...jeg må prøve kontorforsyningen overfor nørreport...skal derind på Torsdag, så...
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Brichs wrote:HAHA! Fantastisk!Johan wrote:På mit gymnasium kan man også ...låne... petriskåle til opbevaring af de forskellige sygdomme fra Pandemic.
Anyways...jeg må prøve kontorforsyningen overfor nørreport...skal derind på Torsdag, så...
Jeg vil stå vagt og holde øje med, om den der tunge virkelig er så blå i virkeligheden ....
- Robert
- 1000+ indlæg
- Been thanked: 2 times
Jeg har købt mine i en lokal hobbyforretning (Helsinge). Jeg er ikke sikker på at de er billige, men der er grænse for hvor mange jeg bruger. Jeg tror at de bruger dem til at pakke deres varer i små portioner, men de ville gerne sælge til mig også.
- larkin
- 250+ indlæg
- Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy
Jeg synes faktisk at, jeg kan bruge overraskende mange - måske var det beslutningen om at sortere TI3 plus udvidelse, der gjorde udslaget.Robert wrote:Jeg har købt mine i en lokal hobbyforretning (Helsinge). Jeg er ikke sikker på at de er billige, men der er grænse for hvor mange jeg bruger. Jeg tror at de bruger dem til at pakke deres varer i små portioner, men de ville gerne sælge til mig også.
Har selv TI, og har valgt at sortere alle counters i en æske istedet. Biltema har forskellige billige æsker/kasser til fiskegrej/skruer som er rigtig god til det formål.larkin wrote:Jeg synes faktisk at, jeg kan bruge overraskende mange - måske var det beslutningen om at sortere TI3 plus udvidelse, der gjorde udslaget.Robert wrote:Jeg har købt mine i en lokal hobbyforretning (Helsinge). Jeg er ikke sikker på at de er billige, men der er grænse for hvor mange jeg bruger. Jeg tror at de bruger dem til at pakke deres varer i små portioner, men de ville gerne sælge til mig også.
Har også alle mine blocks fra Europe Engulfed i kasser sorteret efter nation og type.
-
- 100+ indlæg
Vi køber dem i zapin, der er prisen ok og et stort udvalg. Dog skal man have kort for at handle der. Man skal købe 1000 stk. af gangen, så vi har lige gået sammen i vores gruppe og købt stort ind.
Hilsen Morten