Plastikposer

Her er man velkommen til at poste indlæg om udsalg og tilbud man har bemærket hos forhandlere. Forhandlere er også velkomne til selv at poste indlæg her. Det er endvidere her, man har mulighed for at koordinere fællesindkøb i ind- og udland.
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Plastikposer

Post by Brichs »

Hej med jer

nogen der kender et godt, billigt sted at få fat på nogle små plastikposer med lynlås (ziplocks)

Mine kammerater og jeg snakkede om dem, og deter jo generelt en ting alle mangler...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Re: Plastikposer

Post by Frouvne »

De fleste af dem, vi har købt, er købt i en kontorforsyning ved Nørreport Station. Så vidt jeg husker, var prisen rimelig. Senest jeg fik nogle var det fra en tysk forhandler (cosimshop) - men jeg har ingen idé om rimeligheden af prislejet. I øvrigt finder man dem ofte i supermarkeder i dag sammen med madpakkepapir etc.
frouvne, administrator

Image
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy

Post by larkin »

Ja kontorforsyningen ved Nørreport verfor thehuset er god, men jeg plejer dog at købe store mængder poser når jeg bestiller spilpakker fra de store butikker i udlandet. Købte 100 poser for omkring 5 $ (så vidt jeg husker), ved sidste GG-bestilling fra Coolshop inc.
Jeg mener også at have set at Bordgamer.dk har poser i sortimentet...
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Jeg køber mine i metro.

der er prisen ok og der er et pænt udvalg
Image
Pulazzo
50+ indlæg
50+ indlæg
Favoritspil: Lords of Waterdeep, Arkham Horror, Last Night on Earth, Descent - spil med tema og bits! Og selvfølgelig Pandemic, Race for the Galaxy.

Post by Pulazzo »

Eller prøv amazon.co.uk. Jeg fik 200 stk. til omkring 22-25,- inkl. forsendelse.
Mvh. Henrik
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Er det ikke bare nogen man tager på arbejdet :) har virket fint for mig :D
Image
akwlinka
500+ indlæg
500+ indlæg
Favoritspil: Agricola, Age of Steam, Agricola, Railroad Tycoon, Agricola, Race for the Galaxy, Agricola, Bohnröchen(Bohnanza), Agricola, Le Havre og Dominion

Post by akwlinka »

Oseali wrote:Er det ikke bare nogen man tager på arbejdet :) har virket fint for mig :D
Nej jeg tager bøffer og gulerødder, og det skal ikke i nærheden af mine spil.
Image
ozimek
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Napoleon in Europe, Axis & Aliies, Struggle of Empires,

Post by ozimek »

Dengang man havde studiejob på lageret hos Sanistål, var det præcis noget man ehm... fik på arbejdet.

Fjernvarmerør er nok ca. lige så dårlige at pakke spildimser ind i som bøffer og gulerødder, så jeg har måtte købe nogen. :(

Bemærk at der kan være stor forskel på kvaliteten; Jeg købte en pakke med forskellige størrelser i Netto, og de er ekstremt tynde og dermed svage sammenlignet med de goe gamle fra Sanistål. De gode er i øvrigt at mærket MiniGrip.
Johan
50+ indlæg
50+ indlæg

Post by Johan »

På mit gymnasium kan man også ...låne... petriskåle til opbevaring af de forskellige sygdomme fra Pandemic. :D
Brichs
1000+ indlæg
1000+ indlæg

Post by Brichs »

Johan wrote:På mit gymnasium kan man også ...låne... petriskåle til opbevaring af de forskellige sygdomme fra Pandemic. :D
HAHA! Fantastisk!

Anyways...jeg må prøve kontorforsyningen overfor nørreport...skal derind på Torsdag, så...
Image
http://peter.brichs.net - brætspilsblog
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Brichs wrote:
Johan wrote:På mit gymnasium kan man også ...låne... petriskåle til opbevaring af de forskellige sygdomme fra Pandemic. :D
HAHA! Fantastisk!

Anyways...jeg må prøve kontorforsyningen overfor nørreport...skal derind på Torsdag, så...

Jeg vil stå vagt og holde øje med, om den der tunge virkelig er så blå i virkeligheden ....
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Jeg har købt mine i en lokal hobbyforretning (Helsinge). Jeg er ikke sikker på at de er billige, men der er grænse for hvor mange jeg bruger. Jeg tror at de bruger dem til at pakke deres varer i små portioner, men de ville gerne sælge til mig også.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
larkin
250+ indlæg
250+ indlæg
Favoritspil: Pt.: Combat Commander: Europe, Through the Ages, Age of Industry, Nexus Ops, Race for The Galaxy

Post by larkin »

Robert wrote:Jeg har købt mine i en lokal hobbyforretning (Helsinge). Jeg er ikke sikker på at de er billige, men der er grænse for hvor mange jeg bruger. Jeg tror at de bruger dem til at pakke deres varer i små portioner, men de ville gerne sælge til mig også.
Jeg synes faktisk at, jeg kan bruge overraskende mange - måske var det beslutningen om at sortere TI3 plus udvidelse, der gjorde udslaget.
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

larkin wrote:
Robert wrote:Jeg har købt mine i en lokal hobbyforretning (Helsinge). Jeg er ikke sikker på at de er billige, men der er grænse for hvor mange jeg bruger. Jeg tror at de bruger dem til at pakke deres varer i små portioner, men de ville gerne sælge til mig også.
Jeg synes faktisk at, jeg kan bruge overraskende mange - måske var det beslutningen om at sortere TI3 plus udvidelse, der gjorde udslaget.
Har selv TI, og har valgt at sortere alle counters i en æske istedet. Biltema har forskellige billige æsker/kasser til fiskegrej/skruer som er rigtig god til det formål.

Har også alle mine blocks fra Europe Engulfed i kasser sorteret efter nation og type.
Image
Technosmølf
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by Technosmølf »

Vi køber dem i zapin, der er prisen ok og et stort udvalg. Dog skal man have kort for at handle der. Man skal købe 1000 stk. af gangen, så vi har lige gået sammen i vores gruppe og købt stort ind.
Hilsen Morten

Image
Post Reply