Selve ideen er en model, hvor man kan låne spil af hinanden lidt ligesom på et bibliotek. Ødelægger man noget eller på anden måde forringer spillet markant, skal man erstatte det. Man sørger selvfølgelig for at passe på spillene som var det ens egne. Måske nogle af jer allerede gør det fordi I kender hinanden lidt mere end bare herindefra, men ikke alle har de muligheder

Ved også godt man kan tage til diverse Con´er for der at prøve spil, men det er jo så ikke i vante omgivelse med dem som man ellers spiller sammen med. For selv om man selv kan lide spillet, er det jo ikke ensbetydende med at ens spillevenner har det på samme måde.
Så ved at låne spil så kunne man jo afprøve spillene i vante omgivelser, finde ud af om det er et man vil spillere oftere og så købe spillet. Hvis det så ikke er et spil der falder i god jord eller som ikke vinder indpas i ens spilkreds, så kan man spare 500 - 600 kr. på noget som måske bare ville samle støv på ens hylde.
Ulempen kunne så blive, at der ikke blev sat så mange spil til salg herinde

Ved selvfølgelig ikke om der er nogen der er meget for at låne deres spil ud, men synes selv at ovenstående ide kunne være super. Især fordi jeg har prøvet en del spil eller vil prøve en del spil, som jeg også gerne vil finde ud af om mine faste spilvenner også vil kunne fristes af. Men synes det kan blive dyrt at købe spil til 400+ kr. for kun at spille dem en gang eller slet ikke, fordi det så ikke fanger mine venners interesse.
Hvad synes I?