K: Puerto Rico Anniversary Ed.

Køb, salg og bytte brugerne imellem.
Post Reply
StormP
100+ indlæg
100+ indlæg

K: Puerto Rico Anniversary Ed.

Post by StormP »

Der skulle vel ikke være én derude, som ville sælge ovennævnte spil, i denne lækre udgave? :roll:
Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: K: Puerto Rico Anniversary Ed.

Post by Stony »

Boardgamer.dk
Sidst spillet:
Image
StormP
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by StormP »

Har godt set det, Stony :) Men ville forsøge at finde en brugt, til færre penge, inden jeg smed 600 afsted - men det er nok de færreste, der har købt en så fin udgave, for så at finde ud af, at det ikke var dem alligevel :)
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Nej, der er nok ikke den store sandsynlighed for at finde nogen i dette forum - eller i andre brætspilsfora - som ikke kender spillet godt nok til at vide om de vil investere i det eller ej.

Derimod kan der nemt være en del som har originaludgaven til salg efter at have købt den nye.
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Post by Stony »

StormP wrote:Har godt set det, Stony :) Men ville forsøge at finde en brugt, til færre penge, inden jeg smed 600 afsted - men det er nok de færreste, der har købt en så fin udgave, for så at finde ud af, at det ikke var dem alligevel :)
Ja, jeg vil nok sige som Mik... Folk der specifikt "investerer" i jubilæumsudgaven, ved udmærket godt hvad det er de køber. Så sandsynligheden for at der allerede er nogen der har et brugt eksemplar til salg, er nok på niveau med sandsynligheden for at vinde de 111 mio. i onsdagslotto i denne uge.

Held og lykke med jagten.
Sidst spillet:
Image
Oseali
500+ indlæg
500+ indlæg

Post by Oseali »

Skulle have købt en udgave med små fejl på Essen til 40€ alligevel så :-) Men PR er ikke lige helt min kop the :-)
Image
jondifool
250+ indlæg
250+ indlæg
Been thanked: 1 time

Post by jondifool »

den ene side er at det er en jubileums udgave og derfor ved folk hvad de køber, den anden er at det som regel tager lidt tid fra at et nyt produkt ryger over i videre salgs kategorien! Og min tanke var da jeg så denne tråd, "Meget optimistisk at der allerede sku være et videre salg- men hvorfor ikke spørge"
Image
StormP
100+ indlæg
100+ indlæg

Post by StormP »

Nemlig - det koster ikke noget at spørge, så hvorfor ikke give det et skud hagl ;) Men ja, var godt klar over, at det nok var en smule optimistisk. Jeg prøvede denne udgave i går, samt spillet for første gang, og skvattede i med begge ben, så jeg er fast besluttet på, at det skal være netop denne udgave. Forelsket som jeg er :P
Jeg lader den stå et par dage endnu, og ellers må det blive en ny kopi.
Jeg takker i al fald rundt omkring.
Post Reply