K: Puerto Rico Anniversary Ed.
K: Puerto Rico Anniversary Ed.
Der skulle vel ikke være én derude, som ville sælge ovennævnte spil, i denne lækre udgave? 

Søger: The Palaces of Carrara (Eng. udgave), Yedo (Eng. udgave)
Re: K: Puerto Rico Anniversary Ed.
Har godt set det, Stony
Men ville forsøge at finde en brugt, til færre penge, inden jeg smed 600 afsted - men det er nok de færreste, der har købt en så fin udgave, for så at finde ud af, at det ikke var dem alligevel 

- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Nej, der er nok ikke den store sandsynlighed for at finde nogen i dette forum - eller i andre brætspilsfora - som ikke kender spillet godt nok til at vide om de vil investere i det eller ej.
Derimod kan der nemt være en del som har originaludgaven til salg efter at have købt den nye.
Derimod kan der nemt være en del som har originaludgaven til salg efter at have købt den nye.
- Stony
- 5000+ indlæg
- Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 120 times
Ja, jeg vil nok sige som Mik... Folk der specifikt "investerer" i jubilæumsudgaven, ved udmærket godt hvad det er de køber. Så sandsynligheden for at der allerede er nogen der har et brugt eksemplar til salg, er nok på niveau med sandsynligheden for at vinde de 111 mio. i onsdagslotto i denne uge.StormP wrote:Har godt set det, StonyMen ville forsøge at finde en brugt, til færre penge, inden jeg smed 600 afsted - men det er nok de færreste, der har købt en så fin udgave, for så at finde ud af, at det ikke var dem alligevel
Held og lykke med jagten.
Sidst spillet:

Skulle have købt en udgave med små fejl på Essen til 40€ alligevel så
Men PR er ikke lige helt min kop the 

- jondifool
- 250+ indlæg
- Been thanked: 1 time
den ene side er at det er en jubileums udgave og derfor ved folk hvad de køber, den anden er at det som regel tager lidt tid fra at et nyt produkt ryger over i videre salgs kategorien! Og min tanke var da jeg så denne tråd, "Meget optimistisk at der allerede sku være et videre salg- men hvorfor ikke spørge"

Nemlig - det koster ikke noget at spørge, så hvorfor ikke give det et skud hagl
Men ja, var godt klar over, at det nok var en smule optimistisk. Jeg prøvede denne udgave i går, samt spillet for første gang, og skvattede i med begge ben, så jeg er fast besluttet på, at det skal være netop denne udgave. Forelsket som jeg er 
Jeg lader den stå et par dage endnu, og ellers må det blive en ny kopi.
Jeg takker i al fald rundt omkring.

Jeg lader den stå et par dage endnu, og ellers må det blive en ny kopi.
Jeg takker i al fald rundt omkring.