Og så var jeg en tur forbi Fantask. Der stødte jeg på Rolling Freight, som jeg måtte have med hjem.

Gode spil, begge spil.Robert wrote:Var i Flensborg i går, og der ligger en spilbutik på gågaden i centrum. Det var alt sammen tyske udgaver, naturligvis, men jeg fandt Asteroyds (interational udgane) og Steel Driver (sproguafhængig, regler på Treefrogs hjemmeside), begge til EUR 10. Så jeg tog chancen - det kan ikke gå ret meget galt med den pris, og med Martin Wallace på Steel Driver har det en god chance for at være interessant.
På vejen hjem samlede jeg Automobile op i Nyborg.
Hmm, mit sorte Glory to Rome er ikke kommet endnu, men dette betyder forhåbentlig at det sker inden længe...Mik wrote:Nå, hvis Glory to Rome er så godt som folk siger, så er det nok ikke noget problem at have to eksemplarer.
Den nye sorte æske er betydelig bedre end den gamle, og grafikken er også betydelig nærmere min smag.
Tja. Mit eksemplar kom fra England. Jeg gider ikke det der K-halløj længere. Så jeg har måttet nøjes med den sorte æske med de nye kort, inkl. Republic og Imperium kort, samt Domus-udvidelsen (aka BGG) samt det lille ekstraspil fra CGF.Jens_Hoppe wrote:Hmm, mit sorte Glory to Rome er ikke kommet endnu, men dette betyder forhåbentlig at det sker inden længe...