Hvad har du købt / fået / modtaget idag?

Alt hvad der ikke umiddelbart hører ind under de øvrige fora.
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole
Has thanked: 50 times
Been thanked: 120 times

Re: Hvad har du købt idag?

Post by Stony »

Efter at jeg rent faktisk nåede ned på mit mål på "kun" 100 brætspil i samlingen, er jeg vist kommet ind i en købefase... Så det blev til Android: Netrunner samt en lille udvidelse til Lancaster.

Og så var jeg en tur forbi Fantask. Der stødte jeg på Rolling Freight, som jeg måtte have med hjem. :oops:
Sidst spillet:
Image
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Post by Frouvne »

Har modtaget Elder Sign , Ascension: Storm of Souls og Farmageddon.
frouvne, administrator

Image
Robert
1000+ indlæg
1000+ indlæg
Been thanked: 2 times

Post by Robert »

Var i Flensborg i går, og der ligger en spilbutik på gågaden i centrum. Det var alt sammen tyske udgaver, naturligvis, men jeg fandt Asteroyds (interational udgane) og Steel Driver (sproguafhængig, regler på Treefrogs hjemmeside), begge til EUR 10. Så jeg tog chancen - det kan ikke gå ret meget galt med den pris, og med Martin Wallace på Steel Driver har det en god chance for at være interessant.

På vejen hjem samlede jeg Automobile op i Nyborg.
Sidst spillet:Image
Min profil på BGG
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Robert wrote:Var i Flensborg i går, og der ligger en spilbutik på gågaden i centrum. Det var alt sammen tyske udgaver, naturligvis, men jeg fandt Asteroyds (interational udgane) og Steel Driver (sproguafhængig, regler på Treefrogs hjemmeside), begge til EUR 10. Så jeg tog chancen - det kan ikke gå ret meget galt med den pris, og med Martin Wallace på Steel Driver har det en god chance for at være interessant.

På vejen hjem samlede jeg Automobile op i Nyborg.
Gode spil, begge spil.
Asteroyds er en slags RoboRally på speed: man skal forudsige bevægelserne af diverse planeter og satellitter og undgå at støde ind i dem, samtidig med at man skal passere igennem 4 målringe på kortest tid muligt. Spillet indeholder en rigtig cool timer. Det store problem med spillet er at finde folk villige til at spille på tid!
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Favoritspil: Gaia Project, Brass (begge versioner), Hansa Teutonica, Steam, Concordia, Crokinole

Post by Stony »

Nu hvor vi var nogle stykker der gik sammen om at bestille Salmon Run, tænkte jeg at jeg hellere måtte huske at opdatere her. Jeg har faktisk også et par andre Kickstarter bestillinger på vej, idet jeg allerede har lagt billet ind på hhv. Fleet og Exile Sun. Sidstnævnte skulle på nuværende tidspunkt være på vej fra produktion og lande i distribution midt i denne måned. Hvornår jeg så ser mit eksemplar er endnu ikke til at sige.
Sidst spillet:
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights

Post by Mik »

Teknisk set har du jo heller ikke KØBT dem endnu...
Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Jo. Jeg har i hvert fald betalt. 8)

De er bare ikke leveret endnu.
Sidst spillet:
Image
Helle
5000+ indlæg
5000+ indlæg
Has thanked: 6 times
Been thanked: 4 times

Post by Helle »

Her kunne nemt dømmes: ORDKLØVERE ... tihi!!!!
Frouvne
10.000+ indlæg
10.000+ indlæg
Favoritspil: Brass: Lancashire, Twilight Struggle, Gaia Project, Innovation, Dominant Species, Crokinole, Steam, Spirit Island, Amun-Re, TMB
Has thanked: 633 times
Been thanked: 922 times

Post by Frouvne »

Kunne igår bringe et eksemplar af Android: Netrunner og Seasons hjem fra posthuset.
frouvne, administrator

Image
Stony
5000+ indlæg
5000+ indlæg

Post by Stony »

Jeg var også på posthuset idag, for at hjembringe nogle af de spil jeg har bestilt de sidste dage. Desværre har pakke-manden hos Boardgameguru misset at jeg havde bestilt to eksemplarer af Android: Netrunner. Så der var kun et enkelt eksemplar i æsken. *suk*

Nå, de plejer jo at være flinke og hjælpsomme...
Sidst spillet:
Image
slinden
10+ indlæg
10+ indlæg

Post by slinden »

Har købt Elder Sign, som endelig er tilbage på hylderne i Faraos Cigarer. Så nu det er muligt at få en gang apokalyptisk rædsel på farten.

--Steen
Muggert
25+ indlæg
25+ indlæg

Post by Muggert »

Idag blev følgende spil føjet til min samling:

Arkham Horror
Agricola
Giro d'Italia
Rise of empires
Sumeria
Image
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Det rare postbud kom med hele to pakker - begge indeholdene det samme!
Det viser sig at jeg åbenbart har lavet en forudbestilling tilbage i november måned 2011, og glemt alt om den i mellemtiden.

Nå, hvis Glory to Rome er så godt som folk siger, så er det nok ikke noget problem at have to eksemplarer.
Den nye sorte æske er betydelig bedre end den gamle, og grafikken er også betydelig nærmere min smag.
Begge eksemplarer indeholder desuden BGG-udvidelsen samt et eller andet mystisk spil kaldet Plato3000.
Glæder mig at prøve begge - selvom min tiltro til CGF ikke er den største...
Image
Jens_Hoppe
2500+ indlæg
2500+ indlæg
Has thanked: 34 times
Been thanked: 94 times

Post by Jens_Hoppe »

Mik wrote:Nå, hvis Glory to Rome er så godt som folk siger, så er det nok ikke noget problem at have to eksemplarer.
Den nye sorte æske er betydelig bedre end den gamle, og grafikken er også betydelig nærmere min smag.
Hmm, mit sorte Glory to Rome er ikke kommet endnu, men dette betyder forhåbentlig at det sker inden længe...

Til gengæld fik jeg en anden pakke i går, indeholdende Steam Map Expansion 2, Tien Zi Que, LOTR LCG: Massing at Osgiliath, samt Rallyman. Jeg glæder mig meget til at prøve dem allesammen!

Nå ja, og den anden dag var jeg ude og hente et brugt eksemplar af The Lord of the Rings: The Card Game grundsættet. Det bliver spændende at se om det du'r til noget. Jeg har lidt en idé om at jeg skal prøve at spille det solo. Nu må vi se...
What are you, like 80?
Senest købt: Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game, Pixies, The Gang, Arcs
Mik
2500+ indlæg
2500+ indlæg

Post by Mik »

Jens_Hoppe wrote:Hmm, mit sorte Glory to Rome er ikke kommet endnu, men dette betyder forhåbentlig at det sker inden længe...
Tja. Mit eksemplar kom fra England. Jeg gider ikke det der K-halløj længere. Så jeg har måttet nøjes med den sorte æske med de nye kort, inkl. Republic og Imperium kort, samt Domus-udvidelsen (aka BGG) samt det lille ekstraspil fra CGF.

I øvrigt er det godt at se at udgiverne ser ud til at være i god tid inden Essen i år. Udover GtR og Dominion:DA har lige hentet endnu en pakke på posthuset, indeholdende 7 Wonder Cities samt det nyeste spil fra Martin Wallace: Aeroplanes inklusiv en lille Mayfair Mini-expansion med en række brikker til Aeroplanes, Settlers, Steam og noget som ligner et mini-spil: "Whitewater".
Image
Post Reply