Stone Age fra amazon.de
Har først nu fundet ud af, at man kan købe billige sproguafhængige spil fra amazon.de

Men så er det vel ikke spil du har FÅET i dag, nærmere KØBT?Allan Jacobsen wrote:Nexus Ops fra Boardgamer.dk's ophørsudsalg
Stone Age fra amazon.de
Har først nu fundet ud af, at man kan købe billige sproguafhængige spil fra amazon.de
Er der egentlig en grund til hvorfor vi overhovedet skriver alle disse trivia oplysninger til hinanden?Allan Jacobsen wrote:Nå ja...
Er der egentlig en grund til to forskellige tråde? synes det er lidt fjollet
Tja, jeg synes det er meget hyggeligt at se hvad folk køber hjem.Mik wrote:Er der egentlig en grund til hvorfor vi overhovedet skriver alle disse trivia oplysninger til hinanden?Allan Jacobsen wrote:Nå ja...
Hvis der er - så derfor!
Tja, det er vel et spørgsmål om smag og behag, som så meget andet. Begge tråde er startet i 2007, så nu er det vel nærmest blevet en tradition, at vi skelner imellem de to kategorier. I mit hoved giver det god mening at gøre det, da tråden hvor vi skriver om hvad vi erhverver os giver mig inspiration i.f.t. hvad I andre har fået øje på hvor jeg mere anser denne tråd som en tråd, hvor man kan dele sin glæde over hvilke spil man har fået foræret af kæresten, flinke forlag ... eller at den uindviede familie for 14. gang i træk giver én et spil BezzerWizzer man ikke ved hvordan man lettest skal slippe af med.Allan Jacobsen wrote:Nå ja...
Det resulterede også i indlæg nr. 1000Brichs wrote:Min fødselsdag resulterede i Eclipse: Rise of the Ancients og de sidste skibe jeg manglede til Star Wars: X-Wing spillet. Samt et par rollespil og et dicetower.
Skobbolop wrote:Tillykke. Hvilket dicetower?
Skramler saadan et tower ikke helt tovligt?Brichs wrote:
... som Faraos Cigarer netop har modtaget