Er der nogen der ved om the City bliver lavet på engelsk?
Hvis det ikke bliver lavet på engelsk, så køber jeg gerne en tysk version, hvis der er nogen der gerne vil af med det.
På forhånd tak.
K: The city
- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Re: K: The city
Ind til videre kan det kun fås på tysk, fransk, polsk og hollandsk.
Jeg har ikek hørt at der er nogen planer om en engelsk udgave.
Men der er heldigvis så lidt tekst på kortene at det normalt ikke er et problem.
Men der er heldigvis så lidt tekst på kortene at det normalt ikke er et problem.
- Helle
- 5000+ indlæg
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 4 times
Og er der nogen, der har set, hvor det kan fås?Larsine wrote:Ind til videre kan det kun fås på tysk, fransk, polsk og hollandsk.
Skal nok bruge en værtindegave lige straks ...
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Mendmindre en dansk butik ligger inde med det, er det hurtigste nok Amazon.de
Angående en Engelsk udgave, er det meget kedeligt at der ikke er sket noget endnu. Så jeg har spurgt Tom Lehmann om han har ved noget.
Angående en Engelsk udgave, er det meget kedeligt at der ikke er sket noget endnu. Så jeg har spurgt Tom Lehmann om han har ved noget.
- Mik
- 2500+ indlæg
- Favoritspil: I alfabetisk orden: Across the Board - Age of Steam - Agricola - Ave Caesar - Carcassonne - Crokinole - Dominion - Echelon - Funkenschlag - Hare & Tortoise - Memoir '44 - Motorsportspillet - Robo Rally - Tales of the Arabian Nights
Har netop fået svar fra Tom.
Der er mange udgivere der har været interesseret i at få rettighederne til en engelsk udgave, men ingen har været villige til at acceptere Amigos betingelser. Så Tom regner ikke selv med at se en engelsk udgave.
Der er mange udgivere der har været interesseret i at få rettighederne til en engelsk udgave, men ingen har været villige til at acceptere Amigos betingelser. Så Tom regner ikke selv med at se en engelsk udgave.
- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Tak for info Mik. Har nu bestilt en tysk udgave. Det blev 75 kr. i alt, så det var til at klare.
Danny

- Foppwin
- 500+ indlæg
- Favoritspil: Pandemic, Throu the ages, Agricola, Dominion, Twillight struggle og mange flere
Lars.
Du havde nogle fine oversættelser i dit spil. Er der et dokument du kan sende?
på forhånd tak.
Du havde nogle fine oversættelser i dit spil. Er der et dokument du kan sende?
på forhånd tak.
Danny

- Larsine
- 2500+ indlæg
- Has thanked: 1 time
Det kunne jeg sikkert godt, men jeg fandt dem nu bare på BGG, jeg ser lige efter...
Her er de:
Oversættelse af tekst på kortene: http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... -reference
Oversættesle af reglerne: http://www.boardgamegeek.com/filepage/7 ... s-the-city
Her er de:
Oversættelse af tekst på kortene: http://www.boardgamegeek.com/filepage/8 ... -reference
Oversættesle af reglerne: http://www.boardgamegeek.com/filepage/7 ... s-the-city