A Game of Thrones.
Jeg har lige erhvervet mig et ekstra eksemplar af A Game of Thrones, da jeg arbejder på at få lavet et eksemplar af 9-spiller udgaven, som blev lagt på nettet. Det kræver at man har et ekstra eksemplar, hvor man så tager nogle af brikkerne og maler i de nye farver, som de ekstra spillere skal have. Ikke et projekt jeg regner med bliver færdig foreløbig, men jeg glæder mig til det er gjort.
Cosmic Encounter.
Jeg har købt et ekstra eksemplar af Avalon Hill udgaven, for at lave et par ekstra farver, så det bliver muligt at spille op til seks spillere. Jeg har også fået købt malingen, og downloadet det fornødne materiale til at lave et par ekstra plader. Nu skal jeg bare have udført det praktiske.
Age of Steam
Der er blevet udarbejdet en masse ekstra kort, man selv kan downloade og printe ud. Jeg foretrækker at spille på noget, der er lidt mere handy end nogle udskrevne A4 sider, så jeg har løbende projekt med montering af AoE kort. Jeg har allerede monteret et par stykker, men der er flere endnu.
Dice Tower
Jeg er på udkig efter nogle gode dele, som jeg kan lave et dice tower af. Det skal jo helst være pænt at se på, når det skal stå midt på bordet, hvor alle kan nå det.
Hvad er dit projekt?